از غرفه کودک و محیط زیست دیدن کنید

از غرفه کودک و محیط زیست دیدن کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، غرفه کودک و محیط زیست در سالن ۳۵ شماره ۳۳۹ برنامه‌‌های ویژه‌ای برای کودکان دارد. در این غرفه از مفهوم پس‌انداز محیط زیست به کودکان آموزش داده می‌شود و سپس از آنها خواسته می‌شود که  گواهینامه فعالیت محیط زیست بگیرند. با پاسخ مثبت کودکان برای دریافت گواهی فعالیت محیط زیستی، بندهای بیست‌گانه یک تعهدنامه برای آنان خوانده می‌شود و سپس آنها زیر برگه را انگشت می‌زنند و نام خود را بر برگه می‌نویسند.

بیمارستان حیوانات بخش دیگری از این غرفه است که در آن پنج گونه جانوری وجود دارد. سمندر لرستانی، خرگوش، مینا، لاکپشت و خوکچه هندی از کلینیک پردیسان به غرفه منتقل شده‌اند تا کودکان بیاموزند هیچ‌گاه نباید حیوانات را در خانه نگهداری کنند.

همچنین برگه آموزش کاشت بلوط و بذر بلوط به کودکان اهدا می‌شود تا در خانه و با کمک پدر و مادر این گونه را بکارند و رشد کند آن را ببینید و اهمیت درختان جنگلی را درک کنند.

در حاشیه بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز ضمن رونمایی از پوستر نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، گفت‌: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان واحدهای صنعتی و خدمات و وزارتخانه‌های مختلف و همه گروه‌های فعال در حوزه محیط زیست است.

مدیر پروژه‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در ادامه اظهار کرد:از همه واحدهای صنعتی و خدماتی سبز دعوت می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کنند و تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند؛ تجربیاتی که می‌تواند برای دیگر صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی راهگشا باشد.

مدیر پروژه‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ۲ تا ۵ اسفند ماه امسال با حضور صنایع و خدمات سبز برگزار می‌شود.

نوبخت تاکید کرد: هدف نمایشگاه آموزش و ارائه دستاوردها در حوزه‌های مختلف محیط زیستی است. امیدواریم امسال نمایشگاه محیط زیست پر بارتر، فعال‌تر و آموزنده‌تر از سال‌های گذشته باشد.

پایان پیام

کد خبر : 36453 ساعت خبر : 0:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36453
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات