به جای سررسید کتاب بخرید

به جای سررسید کتاب بخرید

برای ایجاد تغییرهای بزرگ، به برداشتن قدم‌های بزرگ نیاز نیست. قدم‌های کوچک تک‌تک ما می‌تواند بزرگ‌ترین تغییرها را آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  اگر شما هم دغدغه‌ی ایجاد تغییر و بهبود شرایط فرهنگی جامعه‌ی خود را دارید، اگر مدیری هستید که هدفش ارتقای منابع انسانی و توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی است، اگر مادر یا پدری هستید که آینده‌ی کودکش همه‌ی امید و آرزوی اوست، اگر شهروندی هستید که می‌خواهید نگاه و رفتار همشهریان خود را اصلاح کنید، اگر بزرگ‌تر خانواده هستید که هرسال به بچه‌ها عیدی می‌دهید و یا اگر قصد کار خیر دارید و می‌خواهید برای فردای کودکان ایران قدمی بردارید، ما برای شما یک پیشنهاد متفاوت داریم: «کتاب».

به جای سررسید کتاب بخرید

یکی‌دو سالی است نزدیک نوروز که می‌شود، اهالی فرهنگ پیشنهادهایی همچون «خرید کتاب به‌جای سررسید» و «کتاب عیدی بدهیم» را مطرح می‌کنند؛ پیشنهادهایی که هنوز جا دارد تا راه خود را میان مردم باز کند. هرسال در روزهای پایانی سال، میلیون‌ها نسخه سررسید تولید می‌شود و شرکت‌ها و اداره‌ها و افراد به همدیگر سررسید هدیه می‌دهند. نتیجه این می‌شود که در دفتر یا خانه‌ی بسیاری از ایرانی‌ها چند نسخه سررسید بی‌استفاده تا پایان سال بعد گوشه‌ای خاک می‌خورَد. چرا کتاب را جایگزین نکنیم؟

عیدی دادن کتاب ایده‌ی درخشانی است که اگر باب شود، به رسم خوشایندی تبدیل خواهد شد و تا سال‌های سال در پیشانی فرهنگی ایرانیان خواهد درخشید. کودکان ایران حق دارند کودکان آگاهی باشند، اگر کمی از دنیای سی‌دی و تبلت فاصله بگیرند. مدیران ایرانی می‌توانند بهترین مدیرهای دنیا باشند، اگر کمی از روش‌های تبلیغاتی کهنه فاصله بگیرند. پدر و مادرهای ایرانی اگر کمی از دنیای گوشی‌های هوشمند دور شوند و با کتاب انس بگیرند، ایران ما جای بهتری برای زندگی می‌شود.

دانستن حق همه‌ی مردم است. کتاب به رشد دانایی کمک می‌کند و چه بهانه‌ای زیباتر از هدیه دادن کتاب؟ شهرکتاب هفت‌چنار می‌تواند برای گروه‌های مختلف شغلی، سنی و تحصیلی، بسته‌های پیشنهادی کتاب برای اهدا معرفی کند. شما هم می‌توانید با سفارش کتاب‌های درخواستی‌تان به شهرکتاب هفت‌چنار به این موج نوی فرهنگی بپیوندید.

پایان پیام

 

کد خبر : 35887 ساعت خبر : 2:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35887
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات