حمایت از محیط‌بانان با خرید یک مجموعه داستان

سی درصد از فروش کتاب «اینجا خانه‌ی من است» در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به حمایت از محیط‌بانان اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دیبا داودی، دبیر نشر کتاب آمه اعلام کرد: مجموعه داستان «اینجا خانه‌ی من است» نوشته‌ی مسعود بُربُر که بخشی از داستان‌هایش ارتباط وثیقی با حوزه محیط زیست و حیات وحش ایران دارد، شهریورماه امسال توسط نشر کتاب آمه منتشر ش که به پیشنهاد نویسنده قرار شد در نمایشگاه محیط زیست امسال ارائه شده و ٣٠ درصد از درآمد حاصل از فروش آن به حمایت از محیط‌بانان کشور اختصاص پیدا کند.

داودی افزود: این کتاب مجموعه‌ای از ۹ داستان است که در نقاط مختلفی از ایران اتفاق می‌افتد و در بستر موضوعات مختلف اجتماعی که محیط زیست و میراث فرهنگی را هم در کنار دغدغه های دیگر شامل می شود در بر می‌گیرد. کتاب در ۱۶۸ صفحه منتشر شده است و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در غرفه …. به محاطبان ارائه خواهد شد.

گفتنی است فعالان محیط زیست تلاشی را برای حمایت از دو محیط بان سازمان محیط زیست آغاز کرده‌ اند که این اقدام مسعود بُربُر، داستان‌نویس و خبرنگار محیط زیست، در ادامه این موضوع است. ماشاالله مهنایی و حمید بیگی به منظور پرداخت هزینه دیه که در اثر درگیری با شکارچیان رخ داده به پرداخت ۷۲ میلیون تومان محکوم شده اند که به دلیل ضوابط خاص اداری و محدودیتهای مالی، عملاً امکان پرداخت چنین هزینه ای از محل حسابهای دولتی وجود ندارد. در همین راستا فعالان محیط زیست تلاشی را برای گردآوری این رقم آغاز کرده‌اند.
علاقمندان برای مشارکت در این امر می‌توانند جهت خرید کتاب «اینجا خانه‌ی من است» نوشته‌ی مسعود بُربُر به غرفه پایگاه خبری گلونی در سالن ۴۱ غرفه ۵۷۴ رو به روی غرفه سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ششم تا نهم اسفند و با حضور شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ، روسیه و اتریش برگزار می ‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 36231 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36231
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات