شب آواز ایرانی در اسفندماه برگزار نمی‌شود

شب آواز ایرانی در اسفندماه برگزار نمی‌شود

برنامه «شب آواز ایرانی» که شنبه‌های هرماه در حوزه هنری برگزار می‌شد، این ماه برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این مراسم آخرین شنبه‌ هر ماه با حضور اساتید و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار می شد و بنا بود امسال یک هفته زودتر برگزار شود که با توجه به پاره ای از مشکلات فنی تالار «سوره» برگزار نخواهد شد.

شب آواز ایرانی در اسفندماه برگزار نمی‌شود

گفتنی‌ است برنامه «شب آواز ایرانی» به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، با هدف تجلیل از پیش‌کسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است و آخرین شنبه های هر ماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود  که با توجه به پاره ای از مشکلات فنی تالار «سوره» اسفند‌ماه برگزار نخواهد شد.

شب آواز ایرانی طبق روال معمول شنبه آخر هر ماه برگزار می‌شود که برنامه اسفندماه مقارن با روز‌های پایانی سال ١٣٩۶ ، به اولین زمان مقتضی بعد از ایام نوروز موکول می‌شود.

در این برنامه چهار گروه موسیقایی به شکل رقابتی با هم به اجرای موسیقی آوازی خواهند پرداخت و در ادامه یکی از خوانندگان برجسته کشور به عنوان میهمان ویژه به اجرای برنامه می‌پردازد.

شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه‌های آخر ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پایان پیام

کد خبر : 37478 ساعت خبر : 2:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37478
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات