طنز/الگوی جدید تحصیلی رسید

طنز/الگوی جدید تحصیلی رسید

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کاهش بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها گفت: «تفویض اختیار به مدارس تحول بزرگی در سال ۹۶ خواهد بود.» پس خبرنگارمون رو پی این خبر به یکی از مدارس هیچ‌جا فرستادیم تا از اوضاع دانش‌آموزان بعد از دادن اختیار کامل به مدارس برامون خبر بگیره.

طنز/الگوی جدید تحصیلی رسید

همین‌که وارد مدرسه شدیم، دیدیم دانش‌آموزان در دسته‌ها مرتب ۲۳ تایی کلاس به کلاس نشستن و به‌جایی خیره هستن.

از این همه نظم به وجد اومدیم و خواستیم با یکی‌شون مصاحبه کنیم که دیدیم تا ما رو دید تبلت توی دستش رو پیچوند و همونجوری دوساعت زل زد به عکس خودش که تصویر پیش زمینه تبلت بود، پرسیدیم داری چی‌کار می‌کنی؟ گفت کار فرهنگی. ازش پرسیدم مطمئنی؟! گفت: چرا سعی می‌کنی اعتمادبه‌نفسم رو با این سؤال تخریب کنی. می‌خوای ازت شکایت کنم؟ گفتیم جو مدرسه‌ت عوض نشده؟ گفت: چرا از وقتی که همه چیز دست خودمونه این تبلت‌ها رو دادن بهمون تا مدرسه هوشمند بشه و کتاب‌های دیجیتال بخونیم حالا یه کاستی‌هایی هم هست مثل اینکه تبلت‌ها خوب ری‌سِت کارخونه نشدن ولی در هر حال دستشون درد نکنه. گفتیم چقدر شهریه می‌دی؟ گفت: پنجاه هزار تا دادیم و هر ماه پنج میلیون بابت مشارکت مردمی و پول آب و برق و گاز ازمون می‌گیرن. گفتیم از معلم‌ها راضی هستی. گفت: بله بعد از اجرای این طرح از این مدرسه سه تا معلم واسه اردوی تیم ملی کاراته و تکواندو کشتی فرستادیم واسه همین سه روز در هفته، ساعت آخر تعطیلیم و این خیلی خوبه. ۵ شنبه‌ها هم تعطیلیم و هرچقدر هم بامزه‌تر باشیم زودتر فیلم مون تو شبکه‌های مجازی پخش می‌شه و اینکه قول تعطیلی شنبه‌ها رو هم بهمون دادن. فقط با منوی ناهار مدرسه حال نمی‌کنیم که اون رو هم قراره با پیتزا و پاستا و ماکارونی اینها از دلمون دربیارن
از برنامه‌های فوق برنامه‌ش پرسیدیم و گفت: قراره یه مسافرت یه طرفه برای بچه‌های هایپر کلاس به مریخ داشته‌باشن که دنبال مجوز ایستگاه فضایین و نخست‌وزیر مریخ هم قراره تعهد بده دیگه ولشون نکنه، همونجا به عنوان نیروی کاربلد نگهشون داره. بعد دوباره سرش رو می‌کنه تو تبلت می‌گه: می‌خوام بقیه درسم رو بخونم. می‌شه بری!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 39371 ساعت خبر : 0:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39371
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات