ارکستر سمفونیک تهران، شهرزاد را اجرا می کند

ارکستر سمفونیک تهران، شهرزاد را اجرا می کند

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در اولین اجرای سال جدید پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

ارکستر سمفونیک تهران، شهرزاد را اجرا می کند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ارکستر سمفونیک تهران روزهای پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ فروردین ماه اولین کنسرت خود در سال جدید را برای علاقه مندان موسیقی کلاسیک در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.
در این کنسرت که ساعت ۲۱: ۳۰ به رهبری شهرداد روحانی برگزار می‌شود، اورتور «عروسی فیگارو» اثر ولفگانگ آمادئوس موتزارت، سوئیت «دریاچه قو» اثر پیتر ایلیچ چایکوفسکی و قطعه «شهرزاد» اثر ریمسکی کرساکف برای مخاطبان اجرا می‌شود.
آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در سال ۹۵ روز جمعه ششم اسفند ماه به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت تهران برگزار شد. در آن کنسرت در بخش اول اورتور «عروسی فیگارو» اثر ولفگانگ آمادئوس موتسارت، کنسرتو  «ابوا در دوماژور» اثر «ژوزف هایدن» با سولیستی آرمین قیطاسی در سه بخش «آلگرو اسپری توسو»، «آندانته» و «روندو آلگرتو» به مخاطبان ارائه شد.

ارکستر سمفونیک تهران با حضور نیکلاس کراوتز رهبر ارکستر فرانسوی به‌عنوان رهبر میهمان به روی صحنه می‌رود. این کنسرت ۳۰ و ۳۱ مرداد از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران قرار است در این کنسرت قطعات “سمفونی قدرت سرنوشت” اثر جوزپه وردی، “شاگرد جادوگر” اثر پل دوکا، “بولرو” اثر موریس راول و سمفونی شماره ۴ بتهوون را به رهبری کراوتز اجرا کنند.

کراوتز سرپرست و مدیر هنری ارکستری در پاریس است. او سابقه همکاری با ارکسترهایی در فرانسه، اتریش، ایتالیا، مجارستان، قزاقستان، روسیه، لهستان، یونان، رومانی و جمهوری چک را دارد.

پایان پیام

کد خبر : 39824 ساعت خبر : 12:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39824
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات