بخشش دستمایه و مضمون اصلی نمایش کسی جرج را نشناخت است

فخرالدین صدیق شریف بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر روز گذشته به تماشای نمایش کسی جرج را نشناخت، نشست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وی با بیان اینکه نمایش کسی جرج رانشناخت مضمون بسیار خوبی دارد گفت: این نمایش در واقع نشان دهنده این امر است که انسان برای رسیدن به واقعیت و رسیدن به خداوند باید از درون خودش شروع کند.

صدیق شریف در ادامه افزود: دست مایه اصلی برای پاک شدن و رسیدن به مدارج عالی در این نمایش خود انسان است و انسان است که تصمیم می‌گیرد ببخشد و وقتی که می‌بخشد به حد اعلای انسانیت خودش می‌رسد.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در ادامه افزود: متاسفانه در زمینه نمایش و جوانانی که در این عرصه فعالیت می کنند کوتاهی شده و آن طور که باید و شاید به آنها بها داده نمی‌شود و از آنها حمایت نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: چندین‌بار به عنوان داور در تهران و شهرستان‌ها حضور داشتم و جوانان با استعداد و خلاقی در عرصه تئاتر دیدم که نیاز به حمایت و راهنمایی داشتند.

صدیق شریف افزود: در حوزه تئاتر باید فضا باز باشد و از کارشناسان این حرفه کمک گرفته شود و برای پیشرفت در این حوزه باید اتاق فکر تشکیل شود تا جوانان با استعداد به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه تئاتر باید تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند گفت: اساس قدرت یک سرزمین جوانان هستند اگر در عرصه‌های مختلف از آنها حمایت نشود آینده مبهمی به لحاظ حرکت‌های فرهنگی و مسائل دیگر خواهیم داشت بنابراین توصیه می‌کنم حمایت واقعی و جدی از جوانان داشته باشیم و فقط شعار ندهیم.

وی در پایان برای تمام بازیگران و عوامل نمایش کسی جرج رانشناخت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و گفت امیدوارم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی این عزیزان در عرصه تئاتر باشم .

گفتنی است نمایش کسی جرج را نشناخت به کارگردانی، تهیه کنندگی و طراحی امیر حسین علیپور از ١٧ فروردین در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه رفته است.

امیرحسین بختیاری، یزدان دارابی، فاطیما زارع، زهراطهاری، فرزین عوض‌زاده ، نیما سیدموسوی، سپیده محمد ترشانی، محمد مرادی، آرین یوسفی بازیگران جوانی هستند که در نمایش کسی جرج را نشناخت ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده نمایش کسی جرج رانشناخت زینب آقاجانپور است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com
یا تماس با شماره ۰۹۱۹۶۸۳۲۵۰۸ جهت خرید بلیط اقدام نمایند.
آدرس : تماشاخانه استاد مشایخی ، ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر پلاک ١۴٧٨ تلفن ۶۶٩٧٩۴۶٨
زمان: ١٧ فروردین الی ٨ اردیبهشت
ساعت اجرا: ١٧:١۵

پایان پیام

گزارش‌گر: سهیلا انصاری

 

کد خبر : 40826 ساعت خبر : 6:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات