بدانید کسی به شما رای نخواهد داد

بدانید کسی به شما رای نخواهد داد

 پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: زمان زیادی از ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر نگذشته که فضای مجازی پر شده است از تبلیغات انتخاباتی. در چند روز گذشته  بسیار پیش آمده که تلگرام را باز کرد‌ه‌ام‌ و و با وجود این که خودم خبر نداشتم به عضویت حامیان فلان نامزد درآمده‌ام.

ناگفته نماند که هیچ کدام از فلان نامزدهای عزیز، شخصیت‌های سیاسی یا چهره‌هایی که شاید گزینه مناسبی برای این موضوع باشند نبودند و بنده اگر به عنوان گروه نگاه نمی‌کردم متوجه نمی‌شدم که برای انتخابات است. من راجع به این‌که چرا تا این اندازه غیرسیاسیون به مسائل سیاسی روی آورده‌اند نظری ندارم اما به عنوان شخصی که حق انتخاب دارد از این عزیزان برنامه می‌خواهم. این‌که مشخص کنند هدف‌شان چیست؟ چه برنامه‌هایی برای شهرشان دارند. این تبلیغ‌های «من آمده‌ام»‌ای که دوستان در بوق و کرنا کرده‌اند راستش خیلی ما را قانع نمی‌کند. نامزدها طوری تبلیغ می‌کنند که گویی می‌دانند تمام شهر منتظر حضور ایشان بوده‌اند و حالا فقط وظیفه دارند که خبر بدهند. اگر کسی واقعا فکر می‌کند می‌تواند گامی در جهت ترقی شهرش بردارد که خیلی خوب و پسندیده است. فقط این کار باید با برنامه‌ریزی باشد. باید چیزی به ما نشان بدهند و اعتمادمان را جلب کنند.

بدانید کسی به شما رای نخواهد داد

برای ما شهروندان هیچ فرقی ندارد که نامزد شورای شهر هنرمند باشد، ورزشکار یا هر شخص دیگری. تنها وظایفی که قرار است بر گردن آن شخص محترم در مقام عضو شورای شهر باشد اهمیت دارد. این‌که چقدر می‌تواند آن مسئولیت را به درستی به انجام برساند. ین وظیفه نامزدهاست که شفاف و روشن از برنامه‌هایی که برای اجرا دارند سخن بگویند. اما ما شهروندان هم در این امر مهم وظیفه داریم با دید باز همراه شویم. جدا از مسائل احساسی و محبوبیت افراد، آن شخص مورد نظرمان را در مقام مسئولیت محک بزنیم. با شعارهای نخ‌نمای شده «مردی برای تمام فصول» و «مردی از جنس مردم» کسی به شما رای نخواهد داد.

پایان پیام

کد خبر : 38589 ساعت خبر : 1:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38589
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات