تئاتر کارگاه تجربه است

تئاتر کارگاه تجربه است

به گزارش پایگاه خبری گلونی عبدالرضا اکبری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر روز  گذشته به تماشای نمایش کسی جرج را نشناخت، نشست.

اکبری در حاشیه این نمایش گفت: خوبی تئاتر در این است که کارگاه تجربه است چه فردی که تازه فعالیت در حوزه تئاتر را آغاز کرده و چه افرادی که در این حوزه پیشکسوت هستند و به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند هر روز با حضور در این کارگاه نکته تازه‌ای کشف می‌کنند .

وی با بیان اینکه وقتی نمایشنامه‌ای برای اجرا آماده می‌شود و گروهی از جوانان اجرای نمایشنامه را برعهده دارند این انتظار می‌رود که بازیگران در ارتباط با تماشاچیان کسب تجربه کنند و هر روز لحظات تازه‌ای را کشف کنند و بیشتر به این مسایل توجه داشته باشند.

اکبری در ادامه گفت: قطعا افرادی که به یک هارمونی و هماهنگی و نظم جمعی در تئاتر دست پیدا کنند هم خودشان از اجرا لذت خواهند برد و هم این احساس را به مخاطب منتقل خواهند کرد.

تئاتر کارگاه تجربه است

این بازیگر سینما، تلویزیون با بیان اینکه تئاتر یک کار گروهی است، افزود: کار حاصل تلاش همه افرادی است که در نمایش حضور دارند و کارگردان بر این افراد نظارت دارد.
وی در ادامه بیان کرد: به مرور زمان هر نمایشی هر روز نسبت به روز قبل قوی تر و با قوام بیشتری پیش خواهد رفت مطمئنا این نمایشنامه هم با اجراهای متعدد روز به روز قوی‌تر خواهد شد و روز اول اجرا با روز پایانی آن تفاوت زیادی خواهد داشت.

اکبری افزود: نمایش کسی جرج را نشناخت کار خوبی است و حرفی برای گفتن دارد و از نقش آفرینان این تئاتر نیز بازی‌های خوبی را دیدم.

گفتنی است نمایش کسی جرج را نشناخت به کارگردانی، تهیه کنندگی و طراحی امیر حسین علیپور از ١٧ فروردین در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه رفته است.

امیرحسین بختیاری، یزدان دارابی، فاطیما زارع، زهراطهاری، فرزین عوض‌زاده ، نیما سیدموسوی، سپیده محمد ترشانی، محمد مرادی، آرین یوسفی بازیگران جوانی هستند که در نمایش کسی جرج را نشناخت ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده نمایش کسی جرج رانشناخت زینب آقاجانپور است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com
یا تماس با شماره ۰۹۱۹۶۸۳۲۵۰۸ جهت خرید بلیط اقدام نمایند.
آدرس : تماشاخانه استاد مشایخی ، ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر پلاک ١۴٧٨ تلفن ۶۶٩٧٩۴۶٨
زمان: ١٧ فروردین الی ٨ اردیبهشت
ساعت اجرا: ١٧:١۵

پایان پیام

گزارش‌گر: سهیلا انصاری

 

کد خبر : 40022 ساعت خبر : 3:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40022
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات