تبلیغات انتخاباتی بدون کاغذ

برنامه افق روشن، شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ۲۳ فروردین‌ماه، با موضوع «محیط زیست و انتخابات» تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از سازمان صدا و سیما، یشهاد برخی علاقه‌مندان محیط زیست چنین است که در انتخابات شوراهای روستا و شهر و انتخابات امسال و در زمان تبلیغات جهت جلوگیری از اسراف و احترام به منابع طبیعی از تبلیغات کاغذی خودداری شود؛ در همین ارتباط، برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت از ساعت ۹:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه با حضور ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس سندیکای تولید کاغذ و مقوای کشور و علی پور علی مطلق، دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور به این سوالات مخاطبان درباره «فرهنگ‌سازی برای تبلیغات انتخاباتی بدون کاغذ» پاسخ خواهد داد.

افق روشن به تهیه کنندگی سیما غفاری و حسین فنایی، عنوان برنامه‌ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می‌پردازد.
این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و …. به مخاطبان آگاهی رسانی کند.
گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.

پایان پیام

 

کد خبر : 39700 ساعت خبر : 5:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39700
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات