تنظیمات تماس صوتی تلگرام

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شرکت تلگرام روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ تماس صوتی اپلیکیشن خود را برای کاربران ایرانی فعال کرد. کافی است یک نفر که برایش فعال شده به شما زنگ بزند تا برای شما هم فعال شود.

بر اساس اعلام شرکت تلگرام،‌ تماس صوتی این اپلیکیشن به صورت End to End رمزگذاری می‌شود که امکان داشتن یک مکالمه امن بدون قابلیت شنود توسط هکر‌های دولتی و یا شرکت‌های مخابراتی را فراهم می‌کند.

در ابتدا کاربران ایرانی باید دقت کنند که هیچ مبلغی را برای فعال سازی این تماس صوتی به هیچ کسی نباید پرداخت کنند. تماس صوتی تلگرام  کاملا رایگان است.

موارد امنیتی که کاربران باید رعایت بکنند عبارت است از:

۱) پس از فعال شدن تماس صوتی تلگرام تمام کسانی که شماره تلفن و یا شناسه تلگرام (ID) شما را دارد قادر خواهند بود به شما تلفن بزنند.

با مراجعه به قسمت Privacy and Security و انتخاب گزینه Call می‌تواند برای دریافت تماس صوتی محدودیت ایجاد کنید.

با انتخاب گزینه Call سه گزینه‌ی Everybody به معنی دریافت تماس صوتی از همه،‌ My Contacts به معنی دریافت تماس صوتی فقط از کسانی که شماره آن‌ها در دفترچه تلفن گوشی شما ثبت شده است و Nobody به این معنی که هیچ تماس صوتی را نمی‌پذیرید انتخاب کنید.

۲) پس از برقرای تماس بر روی گوشی هر دو فردی که با هم تماس گرفتند چهار شکلک(Emojis) نمایش داده خواهد شد. در صورتی هر دو نفر چهار شکلک یکسان را مشاهده کنند به این معنی است که تماس صوتی شما رمزگذاری شده و هیچ کس قادر نخواهد بود تا آن را شنود کند در غیر این صورت رمزگذاری تماس صوتی شما با موفقیت همراه نبوده و قابل شنود خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 40212 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40212
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات