داوران جشنواره پایه خنده معرفی شدند

اسامی داوران دومین جشنواره استعدادیابی استندآپ کمدی پایه خنده، از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر ویژه برنامه‌های شهری با بیان این مطلب گفت: رضا ساکی، امیر کربلایی‌زاده، دکتر اسماعیل امینی و الیکا عبدالرزاقی از جمله داوران جشنواره پایه خنده هستند که آثار ارسالی را بررسی خواهند کرد.

سیدابراهیم حسینی اظهار داشت: رضا ساکی طنزپرداز و منتقد، امیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و استندآپ کمدین، دکتر اسماعیل امینی استاد دانشگاه و مؤلف چندین کتاب در حوزه تئاتر و ادبیات از جمله داوران این جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: الیکا عبدالرزاقی کمدین و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز یکی دیگر از داوران این جشنواره بوده که با هدف ترغیب بیشتر بانوان علاقه‌مند به استندآپ کمدی جهت شرکت در رویداد فرهنگی هنری جشنواره استعدادیابی پایه خنده و حضور پررنگ آنها در جشنواره از ایشان دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به موارد آئین‌نامه جشنواره افزود: استندآپ کمدی اجرای تنها یک نفر است لذا اجراهای چند نفره و نمایشی، تعریف کردن لطیفه، تقلید صدا و هر گونه اجرا که در قالب استند آپ کمدی نباشد از پروسه داوری حذف می‌شود.

مدیر ویژه برنامه‌های شهری ادامه داد: ارسال تصویر ویدئو بصورت افقی، تهیه ویدئو حداقل در سه و حداکثر پنج دقیقه، معرفی شرکت کننده به همراه اعلام شماره همراه در ابتدای فایل اسالی و دقت در کیفیت صدا و نور تصویر از جمله شرایط ضبط فیلم ارسالی به جشنواره است.

حسینی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۲۰ فروردین ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به یکی از روش‌های ارسال رایانامه جشنواره به آدرس payekhandeh@gmail.com، ارتباط با ادمین کانال تلگرام پایه خنده @paye_khandeh و تحویل لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پایان پیام

کد خبر : 39225 ساعت خبر : 7:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39225
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات