زمان برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تغییر کرد

زمان برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی حمید نیلی دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، از تغییر زمان برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود جشنواره در ایام هفته هنر انقلاب برگزار شود، اما به دلیل هم‌زمانی با مراسم اعتکاف و برنامه های مساجد شهر تهران درخصوص این مراسم عبادی با تصمیم دبیرخانه با ۱۰ روز تاخیر جشنواره آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد ۱ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در مساجد شهر تهران برگزار می شود که خوشبختانه به دلیل ایام مبارک ماه رجب، اختتامیه جشنواره در روز مبعث رسول اکرم(ص) است.

نیلی با اشاره به شرکت ۱۶ گروه نمایشی در جشنواره اظهار داشت: گروه های تئاتر بچه های مسجد از سراسر کشور به مدت ۵ روز مهمان ما در تهران هستند و قصد داریم به صورت چرخشی این آثار را در مساجد اجرا کنیم و امیدواریم رسانه ها مکتوب و مجازی ان طور که شایسته است به این جریان مردمی بپردازند.

زمان برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تغییر کرد

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد ۱ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مدرس کارگاه تئاتر بچه‌های مسجد، با توجه به اهمیت جریان تئاتر بچه‌های مسجد، این حرکت را نقطه شروعی دوباره برای آشتی هنر تئاتر با مردم عنوان و تصریح کرد: این رویداد علاوه بر کشف استعدادها، به تقویت جریان تئاتر دینی کمک می‌کند و با توجه خلأی که در تولید آثار فاخر در حوزه دین وجود دارد، تداوم این حرکت می‌تواند جریان تئاتر دینی را رونق ببخشد.

خلیلی‌فر مهمترین رسالت تئاتر را اندیشه ورزی دانست و افزود: از آن جایی که تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، زمینه‌ساز کشف، جذب و پرورش فکری و آموزشی اصولی جوانان مستعد در این عرصه است، بنابراین به نظر می‌رسد باید این رویکرد جریان ساز شود.

پایان پیام

کد خبر : 39589 ساعت خبر : 5:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39589
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات