طنز/انگیزه‌ی تروریست سن‌پترزبورگ

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، انگیزه‌ی فردی که در متروی سن پطرزبورگ اقدام به بمب‌گذاری کرده بود مشخص شد. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: گویا این تروریست یک استیکر را که قرار بوده در گروه دوستان ارسال کند، به اشتباه در گروه فامیلی ارسال کرده است. به همین علت دست به چنین اقدامی زده تا فکر اعضای فامیل را درگیر این موضوع کند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا شاهده من اگر استیکر اشتباهی بفرستم داخل گروه فامیلی، مترو که هیچ، کل تهران را به آتش می‌کشم. وی در پایان گفت: به جان تک پسرم نیلوفر.

به نقل از یک منبع آگاه: فردی در مرودشت با اسلحه‌ی خود یک خرس را کشت. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: فرد مورد نظر بازداشت شد و علت این کار خود را حفاظت از جان خرس عنوان کرد. او وقتی تعجب حضار را دید توضیح داد: این خرس داشت از جاده عبور می‌کرد و اصلا حواسش به عبور و مرور وسایل نقلیه نبود. برای همین من چند بار صدایش کردم اما نشنید به همین دلیل یک تیر هوایی شلیک کردم اما خرس توجهی نکرد. من هم مجبور شدم یک تیر به پایش بزنم اما وقتی تیر به پای خرس اصابت کرد باز هم نایستاد و سریع به سمت جاده حرکت کرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: من هم که دیدم جان خرس در خطر است با یک شلیک دقیق متوقفش کردم. وی در پایان گفت: البته جاده‌ی مذکور مال‌رو بود.

به نقل از یک منبع آگاه، افرادی که به گرفتن سلفی‌های پی‌درپی اعتیاد دارند در واقع به بیماری خودخوشگل‌پنداری مزمن دچار هستند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این عزیزان اصلأ به وسعت دماغ خود در آن یک وجب عکس توجهی ندارند و مدام طول و عرض دماغ خود را به رخ رقیبان می‌کشند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: همین برادر خانم بنده جوری سلفی می‌گیرد که نیم ساعت طول می‌کشد تا شما عکاس را پشت کوهی از دماغ پیدا کنید. وی در پایان یک سلفی از خود گرفت و به گواه شاهدان عینی پوز تمام رقیبان را زد.

پایان پیام

 

کد خبر : 39071 ساعت خبر : 0:41 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات