طنز/تغییر زاویه کره‌ی زمین

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از یک منبع آگاه، درخت کاجِ یکی از پارک‌های تهران به دلیل بی‌احتیاطی هم‌وطنان عزیز در آتش سوخت. یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: به جان تک پسرم نیلوفر، مقصر اصلی این آتفاق ناگوار منقل بود. منقلی که زیر آن سوراخ بود و آتش از آن به بیرون راه یافت و زد دهان درخت را صاف کرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: من خیلی تلاش کردم آتش را خاموش کنم و به جان خودم تمام دو تا بطری آب معدنی‌ام را روی آتش ریختم. وی در پایان با رویت مأموران شهرداری، منقلش را زیر بغل زد و از صحنه‌ی حادثه گریخت.

به نقل از یک منبع آگاه: تعداد معدودی از پزشکان برای عمل جراحی از بیمار خود طلب مقدار زیادی پول مازاد بر مبلغ واریزی به حساب بیمارستان می‌کنند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: واقعاً​ واژه‌ی انصاف در رفتار برخی از پزشکان دیده نمی‌شود. آدم چه‌قدر باید نامرد باشد که برای یک عمل آپاندیس ساده از بیمار مبلغ پنج میلیون تومان زیرمیزی طلب کند؟ وی در پایان گفت: دوستان اگر مشکل آپاندیس دارند بیایند پیش خودم، با سه میلیون تومان سروته‌اش را هم می‌آوریم.

به نقل از یک منبع آگاه: کره‌ی زمین ۲۲ درجه به سمت جنوب خم شده است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: به علت این تغییر ناگهانی زاویه‌ی کره‌ی زمین، شاهد سرمای شدید در نیم‌کره‌ی جنوبی و گرمای بسیار زیاد در نیم‌کره‌ی شمالی زمین خواهیم بود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: علت این تغییر زاویه هم هجوم هزاران ایرانی از شمال ایران به سمت تهران و شهرهای دیگر در پایان تعطیلات نوروز عنوان شده است. وی در پایان گفت: برای اصلاح این تغییر زاویه باید تا تعطیلات آینده و هجوم هزاران ایرانی به شمال ایران صبر کرد.

پایان پیام

گزارش‌گر: محسن فراهانی

 

کد خبر : 38785 ساعت خبر : 0:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات