طنز/من خودم سلطان لایی‌ام

طنز/من خودم سلطان لایی‌ام

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، هر انسانی که ذره‌ای از نعمت عقل بهره‌مند شده باشد، می‌داند که نباید در آزادراه‌ها و جاده‌های بین شهری ویراژ داد و لایی کشید. خبرنگار ما که ادعای داشتن عقل و هوش داشت به علت لایی کشیدن در آزادراه‌ و تصادف منجر به جرح در بیمارستان بستری شد. او به میان بیماران رفته تا نظر آن‌ها را در همین مورد جویا شود. گفتنی است خبرنگار ما به شدت اعتقاد دارد که اگر ماشین را جمع نکرده بودم، همه مرده بودیم.
پیرمردی که روی نیمکت بیمارستان نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: متاسفانه جوانان جاده‌ها را با پیست ماشین‌سواری اشتباه گرفته‌اند. داشتیم از شمال به تهران می‌آمدیم که یک راننده‌ی جوان با خودروی آلبالویی و دوررنگ خود از سمت راست ما سبقت گرفت و از میان ماشین‌ها لایی کشید و رفت. واقعاً به این افراد بی‌ملاحضه چه می‌توان گفت؟ این فرد اگر سر سفره‌ی پدر و مادر بزرگ شده بود می‌دانست که این کارش باعث خطرآفرینی برای خود و دیگران می‌شود. به نظر من این‌ها را باید گرفت و اعدام کرد. خلاصه چشم‌تان روز بد نبیند. خون جلوی چشمانم را گرفت، دادم دنده چهار، به یاد ایام جوانی چنان بین ماشین‌ها لایی کشیدم که مایکل شوماخر اگر می‌دید باید با بشکه کفش را جمع می‌کردند. خلاصه هفت‌هشت‌ده بار لایی کشیدم تا گوشه‌ی جاده گیرش آوردم. سپر جلو را چسباندم به سپر عقبش و محکم زدمش به کوه. البته خودم هم با هفت‌هشت‌ده تا ماشین دیگر تصادف کردم ولی درس عبرت خوبی برای آن جوان شد که دیگر با لایی کشیدن جان دیگران را به خطر نیندازد. به خدا قسم الآن هم آن جوان را گیر بیاورم از وسط نصفش می‌کنم. وی در پایان افزود: خدایی اگه جمعش نکرده بودم که همه مرده بودیم.
طنز/من خودم سلطان لایی‌ام
پسر جوانی که روی تخت بیمارستان بستری بود به خبرنگار ما گفت: امروز صبح از شمال به سمت تهران می‌آمدیم که ناگهان یک ماشین آلبالویی دوررنگ از کنار ما سبقت گرفت و میان ماشین‌ها لایی کشید و رفت. بعد از دو دقیقه یک پیرمرد با خودرو خود به پشت سر من آمد و همان‌طور که فریاد می‌زد: لایی نکش بچه‌جون من خودم سلطان لایی‌ام، ماشین مرا به کوه کوبید و خودش هم با چند ماشین دیگر تصادف کرد. فکر کنم من را با آن جوان اشتباه گرفته بود چون ماشین من هم آلبالویی دوررنگ است. به خدا قسم اگر آن جوان را گیر بیاورم از وسط نصفش می‌کنم. وی در پایان افزود: خدایی اگر جمعش نکرده بودم همه مرده بودیم.
در پایان این گزارش خبرنگار ما به سرعت از بیمارستان خارج شد و سوار خودروی آلبالویی دوررنگ خود شد و رفت. گفتنی است خبرنگار ما باز هم دست از سر لایی کشیدن برنداشت و این‌بار تصادف منجر به فوت کرد. مجلس ختم آن مرحوم فردا عصر وسط جاده برگزار خواهد شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 38753 ساعت خبر : 1:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38753
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات