طنز/پشتیبانی‌های بی‌اعصاب

طنز/پشتیبانی‌های بی‌اعصاب

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، بسیاری از شرکت‌هایی که محصول یا خدماتی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند، یک شماره تلفن هم به عنوان شماره‌ی پشتیبان اعلام می‌کنند تا مشتریان مشکلات و پیشنهادات خود را با آن‌ها مطرح کنند. خبرنگار ما که اطلاعات چندانی از این سامانه‌ها نداشت، به میان مردم رفته تا نظر آن‌ها را در همین مورد جویا شود.

پیرمردی که روی نیمکت پارک نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: به جان جفت بچه‌هایم یک بار یک دستگاه دیجیتال خریدم و هنگام نصب آن دچار مشکل شدم. گویا یکی از قسمت‌های آن سوخته بود. برای آن‌که مشکل را پیدا کنم با شماره تلفنی که از سوی شرکت اعلام شده بود تماس گرفتم. صدای مردی آمد که سلام علیک کرد و گفت: اگر هنگام نصب دستگاه به مشکل خورده‌اید عدد ۵ را شماره‌گیری کنید. در مرحله‌ی بعد همان فرد گفت: اگر مشکل‌تان حاد است و می‌خواهید ادامه دهید عدد ۲ را شماره‌گیری کنید. مرحله‌ی بعد باز هم همان آقا گفت: اگر مشکل‌تان برطرف شده است، لطفاً عدد ۱ را شماره‌گیری کنید و سپس تلفن را قطع کنید؛ اما اگر خیلی سیریش هستید عدد ۲ را شماره‌گیری کنید. در مرحله‌ی بعد گفت: داداش انگار نمی‌خواهی بی‌خیال شوی. اگر می‌خواهید مشکل‌تان را با اپراتور در میان بگذارید عدد p بر روی لگاریتم ۸۷۶۵ ضربدر انتگرال کتانژانت ایکس رادیکال ۲ را شماره‌گیری کنید و اگر می‌خواهید در نظرسنجی ما شرکت کنید عدد ۶ را شماره‌گیری کنید. به جان جفت بچه‌هایم، با خودم گفتم با اپراتور که نمی‌توانم صحبت کنم، حداقل بگذار در نظرسنجی‌شان شرکت کنم و نمره‌ی خیلی بدی به آن‌ها بدهم. در مرحله‌ی بعد همان آقا گفت: اگر از خدمات ما خیلی خیلی راضی هستید عدد یک، اگر خیلی راضی هستید عدد دو، اگر راضی هستید عدد سه، اگر اعتقاد داریم دم‌مان گرم عدد چهار را شماره‌گیری کنید و اگر هم‌چنان نمی‌خواهید شرتان را کم کنید، عدد ده را فشار دهید. من هم که اعصابم خرد شده بود عدد ده را زدم و رفتم مرحله‌ی بعد. در این مرحله که مرحله‌ی آخر بود صدای یک خانم شنیده می‌شد که می‌گفت: هم‌وطن گرامی نام شما در لیست داوطلبان انصراف از یارانه ثبت شد. با تشکر از همکاری شما.

طنز/پشتیبانی‌های بی‌اعصاب

به جان جفت بچه‌هایم، الآن یک هفته است دنبال نشانی آن شرکت می‌گردم تا عذرخواهی کنم و بگویم غلط کردم. شاید حداقل یارانه‌ام مجدداً پرداخت شود.

پسر جوانی که روی موتورش نشسته بود و یک زنجیر به دور انگشتش می‌چرخاند، به خبرنگار ما گفت: خدایی این شماره‌های پشتیبان که برخی از شرکت‌ها اعلام می‌کنند بسیار خوب هستند. من به هم‌وطنان عزیز پیشنهاد می‌دهم حتماً از این شماره‌ها استفاده کنند. الآن به خاطر همین شماره‌های پشتیبان من یک سالی می‌شود که سر کار هستم و کار می‌کنم. این شرکت‌ها به ما پول می‌دهند تا نزد مشتریان ناراضی‌شان برویم و با برخورد مناسبی که داریم از دل‌شان در بیاوریم. به خاطر این کار هم خداراشکر پول خوبی می‌گیریم.
در همین لحظه فردی که یک دست جیگر، دل و قلوه در دست داشت، از یک خانه خارج شد و رو به پسر جوان گفت: آتیش کن بریم داداش. از دلش درآوردم. تا این باشه زنگ نزنه بگه ناراضی‌ام.

پایان پیام

کد خبر : 39616 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39616
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات