طنز/چگونه آب‌گرم‌کن انتخابات را روشن می‌کنند

طنز/چگونه آب‌گرم‌کن انتخابات را روشن می‌کنند

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: قدیم در تمام خانه‌ها آب‌گرم‌کن وجود داشت. ما هم در خانه یکی داشتیم. سیستم آب‌گرم‌کن مثل سیستم‌های امروزی نبود. باید برای گرم شدن آب صبر می‌کردی. من دوستی داشتم که برای داغ کردن سریع آب یک راه اختراع کرده بود. او یک کیسه فریزر را پر از نفت می‌کرد و از بالا داخل آب‌گرم‌کن می‌ریخت. این کار او باعث می‌شد که درجه آب‌گرم‌کن یکهو حرکت کند و آب داغ بشود. یادم هست در یکی از روزها بعد از انداختن کیسه فریزر به داخل آب‌گرم‌کن صدای انفجار از خانه‌شان آمد و او در اثر برخورد قطعات بدنه آب‌گرم‌کن به نود و هفت جای بدنش به رحمت خدا رفت.

امروز همان کار با آب‌گرم‌کن انتخابات شد. یعنی وقتی همه از پایین داشتند نفت در تنور انتخابات می‌ریختند و عرصه رقابت را کم‌کم گرم می‌کردند، از بالا نفت ریخته شد. کسی که این روزها مشغول برگزاری تئاتر خیابانی سی‌ثانیه‌ای زنده‌باد بهار، زنده‌باد ایران است، فعلا در صدر اخبار خواهد بود.

طنز/چگونه آب‌گرم‌کن انتخابات را روشن می‌کنند

البته ثبت‌نام کردن مزایایی هم دارد. یکی همین شکسته شدن باور آقای کوچک‌زاده. کسی که بتواند باور آقای کوچک‌زاده را بشکند حتما باید از بالا نفت بریزد توی آب‌گرم‌کن وگرنه باور ایشان به آسانی شکسته نمی‌شود. اصلا چه کسی باور می‌کرد یک روز باور آقای کوچک‌زاده شکسته شود؟ یا چه کسی فکر می‌کرد الیاس نادران بنویسد: پایان …!

یعنی هنوز شش ساعت از ثبت‌نام بهاری نگذشته که موجی از وحدت میان سیاست‌مداران کشور ایجاد شده است؛ به طوری که شنیده‌ایم جمنایی‌ها سر بر شانه‌های اصلاح‌طلبان گذاشته‌اند…

پایان پیام

از خبرگزاری ایسنا

 

کد خبر : 39889 ساعت خبر : 3:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39889
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات