طنز/کشف تروریست کف جاده

طنز/کشف تروریست کف جاده

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، افرادی که در هنگام سوار شدن به مترو، اجازه نمی‌دهند مسافران پیاده شوند، دچار اختلالات روانی هستند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این اختلالات عمدتاً به دوران کودکی این افراد مربوط می‌شود. احتمالاً در آن دوران، معلم‌شان اجازه نمی‌داده در طول کلاس از سرویس بهداشتی استفاده کنند و به همین دلیل به محض باز شدن در کلاس مثل چی از در رد می‌شدند. در همین لحظه درب واگن جلوی منبع آگاه باز شد و او بدون آن که اجازه بدهد مسافران پیاده شوند، مثل چی وارد قطار شد. وی در پایان داد می‌زد: هول نده آقا. هول نده آقا.

به نقل از یک منبع آگاه، یک کامیون در شهر استکهلم پایتخت سوئد، عابران پیاده را زیر گرفت. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: فرضیه‌ی ناوارد بودن راننده به کلی منتفی است؛ چراکه دوستان من عکس خواننده‌های قدیمی را روی دیوار داخلی در کامیون مشاهده کردند و همین موضوع اثبات می‌کند که راننده‌ی این کامیون از آن راننده‌های کف بیابان است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: به گواه شاهدان عینی: تازه راننده جمعش کرد وگرنه زده بود همه رو کشته بود. وی در پایان گفت: البته بعضی رسانه‌ها می‌خواهند این حادثه را یک اقدام تروریستی جلوه دهند که ما آن را تکذیب می‌کنیم و به نظرمان قضا بلا بوده است.

طنز/کشف تروریست کف جاده

به نقل از یک منبع آگاه، ایران صدرنشین تولیدکنندگان علم در دنیاست. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: یکی از علم‌هایی که ما ایرانی‌ها خیلی تولیدش می‌کنیم این است که روش‌هایی طراحی می‌کنیم که چگونه کار یا درس را بپیچانیم. به تعبیری هر کدام از ما به تنهایی پدر علم پیچاندن دنیا هستیم. وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از علم‌هایی که روزانه میلیون‌ها بار تولید می‌شود، نحوه‌ی انداختن پول پاره به راننده تاکسی‌هاست. من خبر دارم که یکی از هم‌وطنان عزیز این‌قدر پول پاره به خلق ا… انداخته که قرار است در آینده‌ای نزدیک به او نوبل انداختن بدهند. وی در پایان خودش هم خنده‌اش گرفت.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 39510 ساعت خبر : 0:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39510
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات