وقتی انتخابات تبدیل به بچه‌بازی می‌شود

وقتی انتخابات تبدیل به بچه‌بازی می‌شود

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: تا امروز با آنها که همین طوری آمده بودند و ثبت‌نام کرده بودند کار نداشتم. خودم را این طوری قانع می‌کردم که وقتی قانون اجازه می‌دهد شاید برخی دوست داشته باشند همان چند دقیقه حضور در ستاد انتخابات را تجربه کنند. به خودم می‌گفتم شاید برخی دوست داشته باشند که مقابل عکاسان بایستند. شاید همان محبوبیت چند دقیقه‌ای و مصاحبه با رسانه‌های رسمی کشور برای برخی آرزو باشد و دوست داشته باشند که در سال‌های بعد به نوه و نتیجه خود بگویند که من در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردم و تایید صلاحیت نشدم. شاید هم بگویند رفتم اسم نوشتم اما با باندبازی صلاحیتم را تایید نکردند چون نمی‌خواستند آبروی روحانی، رئیسی، قالیباف و… برود. چون می‌دانستند من میان مردم چهل میلیون رای دارم. خلاصه با این بهانه‌ها خودم را گول می‌زدم تا به خواسته ثبت‌نام‌کنندگان احترام بگذارم و چیزی ننویسم.

وقتی انتخابات تبدیل به بچه‌بازی می‌شود

امروز اما با حضور خردسالان در انتخابات تصمیم گرفتم بنویسم. امروز ابتذال و مسخره‌گرفتن امر انتخابات به اوج خود رسید. پدری که دست فرزند خردسالش را گرفته است و او را به ستاد انتخابات برده است و او را جلوی دوربین‌ رسانه‌ها قرار داده است حتما باید چند جلسه با کارشناسان و پزشکان بنشیند و درباره خودش، خواب‌هایش، آرزوها و دوران کودکی‌اش با آنها حرف بزند و مشورت و قرص دریافت کند.

این ابتذال قبل از این که زاییده قانون قانون‌گذار باشد زاییده مغز مردم بی‌عار است. آخر در کجای دنیا یک پدر دست بچه‌اش را می‌گیرد تا او را در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند. گیرم که قانون ما ایراد دارد، عقل‌مان هم ایراد دارد؟ یعنی حتما باید در قانون صراحتا ذکر شود لطفا بچه‌تان را برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات نیاورید؟

پایان پیام

کد خبر : 40109 ساعت خبر : 6:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40109
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات