چهارشنبه بارانی برای لرستان

چهارشنبه بارانی برای لرستان

آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌های لرستان در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اعلام کرد: با توجه به مقدار بارش‌های رگباری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ها در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

 بر اساس همین گزارش از اواخر وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه دوباره جو استان تحت تآثیر امواجی ناپایدار قرار می‌گیرد که انتظار داریم رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد قابل ملاحظه و در مناطق مستعد رخداد تگرگ پدیده‌های غالب باشند.

چهارشنبه بارانی برای لرستان

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است. این استان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است. لرستان سرزمینی کوهستانی است و غیر از چند دشت محدود، سراسر آن را کوه‌های زاگرس پوشانده‌است. اشترانکوه با ۴۱۵۰ متر ارتفاع بلندترین نقطه استان واقع در حدفاصل شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز و پست‌ترین نقطه آن در جنوبی‌ترین ناحیه استان واقع شده و حدود ۵۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

پایان پیام

کد خبر : 39740 ساعت خبر : 4:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39740
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات