آغاز ثبت نام بن کتاب دانش‌آموزی برای شهرستان‌های تهران

آغاز ثبت نام بن کتاب دانش‌آموزی برای شهرستان‌های تهران

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌ نام دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران برای دریافت بن کارت‌های خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی همایون امیرزاده از آغاز ثبت‌ نام دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران برای دریافت بن کارت‌های خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران از روز شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت bon.tibf.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص‌یافته برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، ۲۴ میلیارد ریال اعتبار از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صرفا برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

به گفته او، بن کتاب اختصاص‌یافته برای هر دانش‌آموز ۵۰ هزار تومان است که ۶۰ درصد آن، معادل ۳۰ هزار تومان توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۴۰ درصد آن معادل ۲۰ هزار تومان توسط دانش‌آموز پرداخت می‌شود.

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اشاره به هدف‌گذاری میزان اعتبار اختصاص‌یافته، گفت: استان تهران برخورداری‌های نسبی دارد، اما در اطراف تهران شهرستان‌هایی هستند که کم‌برخوردار هستند و با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر تهران توجه به مناطق کم‌برخوردار استان تهران ضروری به‌نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و موافقت دو معاونت و جلسات کارشناسی برگزارشده، در این مرحله دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اطلاعات دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران روی سایت بارگذاری شده است و صرفا دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران می‌توانند برای دریافت بن‌ کارت اقدام کنند.

امیرزاده افزود: ثبت نام دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران از دوم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. در این طرح، ۸۰ هزار دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 41157 ساعت خبر : 1:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات