طرز تهیه ۵ میلیون شغل

طرز تهیه ۵ میلیون شغل

به گزارش پایگاه خبری گلونی، از موارد ذیل می‌توان برای تهیه ۵ میلیون شغل نام برد:
یک: ساخت کشتی های تندرو برای جابجا کردن مردم در دریای شهر آفتاب. راستش عصر جمعه ای، آب یک جوری نمایشگاه کتاب را بُرد که بعید می دانم تا به حال، خواب مسئولان را این طور برده باشد. شک نکنید تولید کشتی، می‌تواند ۹۶ درصد جوابگوی تولید اشتغال باشد. پس مردم لطفا از همین الان برای ساخت کشتی اقدام کنید.

دو: عدد و رقم ها و عبارت های عجیب و غریب به مقدار خیلی زیاد. در حدی که حتی ریاضیدان ها هم نتوانند آنها را بشمارند و کارشناسان هم از تحلیل عبارت ها عاجز باشند. اینطوری درآمد کشور روی کاغذ و به طور خود به خود دو و نیم برابر افزایش پیدا می کند.

سه: استفاده از کلمه “صداقت” و “ما می توانیم”به تعداد n بار. کافی ست نون نمی توانیم را بردارید. بعد خواهید دید دولت مردم، می تواند ۵ میلیون شغل ایجاد کند. تا الان هم ۵ میلیون شغل، درست شده است. واقعا حس نکردید سرکار هستید؟

چهار: ساخت دستگاه های زیراکس با کیفیت اچ دی. هر ایرانی باید بتواند برای خودش یک دستگاه کُپی بسازد. این هم خودش کاری ست به هر حال. شواهد نشان داده در مواقع ضروری، لازم می شود و به کار می آید.

طرز تهیه ۵ میلیون شغل

پنج: تبر به میزان کافی برای قطع درختان و ترویج برج سازی. وقتی هر ایرانی بتواند باغ های تهران را تخریب کند و به جایش برج بسازد ما شاهد پنج شغل که هیچ، ده شغل را به چشم‌مان خواهیم دید.

البته این راهکارها باز هم ادامه دارد. از آن جایی که شهردار تهران معتقد است باید کارها را به دست خودِ مردم سپرد من هم از شما می خواهم خودتان برای خودتان شغل درست کنید و بقیه راه ها را شما ملت پیشنهاد دهید. اگر ۴ درصد شهردار تهران رای بیاورد آن وقت آقای قالیباف، صادقانه در میکروفون خواهد گفت دیدید گفتم شما می توانید برای خودتان ۵ میلیون شغل درست کنید؟ بعد به دوربین نگاه می کند و می گوید دیدید من با شما صادق بودم؟ کارها را به خودتان سپردم و شما هم توانستید. و بعد هم دستی تکان می دهد و سوار آسانسور شخصی اش شده و در طبقه چهارم پیاده می شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

گزارش‌گر: نگار فیض‌آبادی

 

کد خبر : 42185 ساعت خبر : 0:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42185
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات