آنچه گلونی برای روز خرم‌آباد انجام داد

آنچه گلونی برای روز خرم‌آباد انجام داد

به گزارش پایگاه خبری گلونی بیستم اردیبهشت را روز خرم‌آباد بود و گلونی در روزهای گذشته نسبت به برگزاری هرچه بهتر این روز و راه‌های استفاده از این فرصت، مطالبی را منتشر کرده بود.

از جمله آنها فراخوانی بود به‌نام با گلونی به پیشواز روز خرم‌آباد بروید و سپس یادداشت‌های و گزارش‌هایی از جمله یادداشت روز خرم‌آباد فرمالیته نباشد. راه کارهایی نیز برای مسئولان شهری پیشنهاد داده شد. به طور مثال استفاده ار ظرفیت رسانه ملی مانند آنچه شهرداری شیراز برای روز شیراز از آن بهره برد و در گزارش فرق میان روز شیراز و روز خرم‌آباد شرح داده شد.

تهیه و انتشار چند داده‌نمای ویژه این روز دیگر فعالیتی بود که پایگاه خبری گلونی انجام داد که به صورت گسترده در میان فضای مجازی مورد استفاده قرار گرفت.

اما فراگیرترین فعالیتی که در روز خرم‌آباد انجام شد، گفت‌و‌گویی بود که ویژه این روز در شبکه دو سیما با رضا ساکی مدیرمسئول پایگاه خبری گلونی انجام شد. ساکی در این برنامه از تاریخ ۶۰هزارساله دره خرم‌آباد و سکونت‌گاه‌های باستانی و آثار به جا مانده از زندگی نخستین انسان‌های ساکن خرم‌آباد گفت. سپس دوره‌های تاریخی خرم‌آباد تاکنون را مرور کرد تا به زندگی امروزه شاکنین این شهر رسید.

مدیر مسئول گلونی از آداب و رسوم و آیین‌هایی خرم‌ابادی‌ها گفت و از شعرهای لری و لکی چند بیتی تقدیم لرزبانان و البته همه مردم سراسر کشور کرد و در آخر از طبیعت‌ خرم‌اباد مانند چشمه‌های جاری درون شهر نام برد.

 پایان پیام

کد خبر : 42551 ساعت خبر : 1:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42551
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات