تازه‌ترین وضعیت آب‌وهوای کشور تا پایان هفته

تازه‌ترین وضعیت آب‌وهوای کشور تا پایان هفته

هوای ۱۴ استان امروز و فردا بارانی است و جنوب کشور هوا بارانی همراه با گردو خاک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا دما در بیشتر نقاط کشور کاهش خواهد یافت و دما بین ۵ تا ۹ درجه در مناطق شمال غرب و شمال کشور با افت روبه‌رو خواهد شد.

آب‌های جنوبی خلیج فارس نیز به علت وزش باد دریا مواج خواهد بود. برای بندر عباس نیز هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

تازه‌ترین وضعیت آب‌وهوای کشور تا پایان هفته

امروز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان،مرکزی، قم،شمال اصفهان،زنجان، قزوین، البرز، گیلان، مازندران و تهران دارای باران هستند. این در حالی است که برای امروز و فردا در استان‌های تهران، البرز و قزوین شدت بارش‌ها بیشتر از سایر استان‌های دیگر بوده و همراه با رعد و برق خواهد بود.

موج جدید بارشی در جنوب کشور به وجود خواهد آمد که با ورود این سامانه وقوع گردوغبار در چند استان از جمله بوشهر و خوزستان وجود خواهد داشت.

روز چهارشنبه در استان‌های گلستان و خراسان شمالی هوا بارانی است و پایان هفته سامانه بارشی در فارس، کرمان و شمال هرمزگان فعال خواهد شد.

کشور در تقسیمات جهانی، محدوده‌ای از کره زمین است که در آن یک ملت زندگی می‌کنند و نام آن نیز در سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است. کشورها به وسیله مرزهای بین‌المللی از یکدیگر تفکیک می‌گردند و غالباً دارای یک حکومت مرکزی هستند. کشورها در تقسیم‌بندی‌های کوچک‌تر بهاستان یا ایالت، مرکز استان، شهرستان، مرکز شهرستان، شهر، بخش، مرکز بخش، دهستان، مرکز دهستان و روستا تقسیم می‌شوند. برخی کشورها در استان‌ها یا ایالت هایشان دارای حکومت یا فرمانداری مستقل هستند که اصطلاحاً به آنها حکومت خودمختار، ایالت خودگردان یا فرمانداری ایالتی گفته می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 41632 ساعت خبر : 3:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41632
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات