رونوشت به شهرداری خرم‌آباد

رونوشت به شهرداری خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روبه‌روی دریاچه کیو،‌پایین خیابان این آبشار زیبا و خیره کننده وجود دارد اما متاسفانه موقعیت مکانی آن و نبودن هیچ تابلویی جهت هدایت باعث شده که کمتر و یا حتی اصلا دیده نشود. شهرداری علاوه بر ایجاد این فضاها وظیفه اطلاع‌رسانی آن را هم به عهده دارد خصوصا در مواقعی که چنین جاذبه‌ای از نظرها پنهان شده است.

موقعیت مکانی این آبشار  باعث شده خیلی از افرادی که حتی در خرم‌آباد ساکن هستند هم این آبشار را ندیده باشند چه برسد به گردشگران و مسافرانی که اطلاعی از آن ندارند. اگر یک تابلو در قسمت فوقانی نصب شود و گردشگران را به سمت این آبشار زیبا هدایت کند چه عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی در کنار این آبشار ثبت خواهد شد. چه سلفی‌ها که گرفته می‌شود. علاوه بر این‌که این آبشار از دید خارج است،‌صدای ماشین‌ها هم مانع شنیدن صدای آب و جذب افراد می‌شود.

رونوشت به شهرداری خرم‌آباد

شهرداری خرم‌آباد بایستی این کار زیبایش را به اتمام رسانده و با تبلیغات کار خوبش را تکمیل کند. پیشنهاد می‌شود شهردار محترم برای این آبشار یک اسم لری انتخاب کند و روی تابلویی بنویسد تا همه این آبشار زیبا را ببینند و از زیبایی‌های طبیعی شهر نهایت لذت را ببرند.

پایان پیام

کد خبر : 42170 ساعت خبر : 0:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42170
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات