ساحلی‌بازان ایران بر سکوی سوم جهان ایستادند

ساحلی‌بازان ایران بر سکوی سوم جهان ایستادند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی عنوان ارزشمند سوم جام‌جهانی فوتبال ساحلی را در باهاما بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت کشورمان به مصاف ایتالیا رفت و در یک بازی برتر با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد.

پیروزی تیم ملی ایران در شرایطی بدست آمد که ایتالیا در مرحله گروهی موفق شده بود با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شود و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شده بود و برد ایران در این مرحله به نوعی انتقام از لاجوردی‌پوشان بود.

ساحلی‌بازان ایران بر سکوی سوم جهان ایستادند

در وقت اول تیم ملی ایران با گلزنی احمدزاده از ایتالیا پیش افتاد و پیروز شدند. شاگردان میرشمسی در وقت دوم هم تیم برتر میدان بودند و گل دوم هم توسط محمد احمدزاده زده شد، در ادامه محمد علی مختاری روی پاس دروازه‌بان درخشان کشورمان پیمان حسینی گل سوم را به ثمر رساند تا اختلاف با ایتالیا به ۳ گل افزایش یابد.

در وقت سوم، ایتالیایی‌ها موفق شدند ۲ گل را جبران کنند اما در ادامه مسیگر گل چهارم را برای ایران به ثمر رساند، در ادامه ایتالیایی‌ها گل سوم را به ثمر رساندند تا دقایق پایانی برای ایران حساس پیگیری شود. در دقایق پایانی احمدزاده گل سوم ایران را زد تا در این بازی هت‌تریک کند.

در نهایت گل دیگری رد و بدل نشد تا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه ۵ بر ۳ بردی ارزشمند را بدست آورند.

به گزارش فارس، تیم ملی ایران در دیدار یک‌چهارم نهایی سوئیس را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داده بود و راهی نیمه نهایی شده بود، شاگردان میرشمسی در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی با بدشانسی مغلوب تاهیتی شدند و در دیدار رده‌بندی هم با شکست ایتالیا در سکوی سوم جهان ایستادند.

پایان پیام

کد خبر : 42350 ساعت خبر : 0:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42350
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات