دفاع کردن در فوتبال با سوزن

دفاع کردن در فوتبال با سوزن

تاکتیک‌های یک مدافع آرژانتینی که برای مقابله با مهاجمان خطرناک تیم حریف از سوزن استفاده کرده بود، یکی از ماجراهای خبرساز فوتبال در آمریکای جنوبی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی بی‌بی‌سی نوشت: فدریکو آلنده که در دسته‌های پایین لیگ‌های فوتبال آرژانتین برای تیم اسپورت پاسیفیک بازی می‌کند، پس از کسب یک پیروزی مهم در جام حذفی آرژانتین، در یک گفت‌وگوی رادیویی با افتخار اعلام کرد که چند بار با سوزن پوست مهاجمان تیم نام‌دار استودیانتس را سوزاخ کرده بود.

او گفت: می‌دانستیم که باید از تکنیک‌های کثیف و ضدفوتبال استفاده کنیم. برای همین هم مرتب در بدن مهاجم‌های اتودیانتس سوزن فرو می‌کردم.

فدریکو آلنده در ادامه گفت: می‌دانیم که بازیکن‌های تراز اول، فوتبال فیزیکی را دوست ندارند. دوست ندارند که وقت کشی کنیم، یا از تاکتیک‌های کثیف استفاده کنیم. پس ما هم دقیقا همان کار را کردیم.

این مدافع آرژانتینی افزود: فوتبال همین است. فوتبال کار آدم‌های زرنگ است.

خوان اوترو، مهاجم کلمبیایی تیم استودیانتس، پس از بازی اعلام کرد که مورد حمله سوزنی فدریکو آلنده قرار گرفته، و در طول بازی هم به داور معترض شده بود. اما، فدریکو آلنده در این باره گفت: کاملا اوترو را خنثی کردم. احتمالا الان از من متنفر است

تیم فوتبال اسپورت پاسیفیک موفق شده بود با شکست دادن استودیانتس در جام حذفی آرژانتین یکی از شگفت‌آورترین نتیجه‌های فصل را به دست آورد.

دفاع کردن در فوتبال با سوزن

هرچند که بازیکن‌های این تیم پس از بازگشت به شهر بوئنوس آیرس مورد استقبال پرشور هواداران این تیم قرار گرفته شدند، اما انتشار خبر سوزن‌ زدن‌های فدریکو آلنده طعم پیروزی را برای خیلی از دوست‌داران این تیم کوچک خراب کرد.

هکتور مونکادا، مدیر باشگاه اسپورت پاسیفیک گفته است قصد دارد آلنده را از تیم اخراج کند: این اتفاق تمام تلاش و موفقیت تیم را زیر سوال می‌برد. او را اخراج می‌کنم.

خوان اوترو دوم از چپ و خوان سباستین ورون دوم از راست، از بازیکن‌های نام‌دار تیم استودیانتس

پایان پیام

کد خبر : 44487 ساعت خبر : 0:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44487
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات