شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد

سخنگوی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی سید سلمان سامانی گفت: دقایقی پیش نامه شورای نگهبان در خصوص تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری واصل شد.

او افزود: دبیر محترم شورای نگهبان در این نامه اعلام کرده‌اند که پس از بررسی گزارش‌ها و شکایات واصله در جلسات شورای نگهبان، این شورا بر اساس ماده ۷۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد تایید قرار داده است.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که با تایید صحت انتخابات، شکایاتی که نسبت به برگزاری انتخابات به شورای نگهبان ارائه شده است چه سرنوشتی پیدا کرده است؟ گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، شکایات و گزارشاتی راجع به فعالیت‌های انتخاباتی قبل از روز رای‌گیری و در روز رای‌گیری به آن شورا واصل شده بود که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد

سخنگوی وزارت کشور ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران امر انتخابات، بار دیگر خلق این حماسه بزرگ را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

به‌روزترین خبرها را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. این پایگاه خبرهای دقیق و کاملاً موثق را با شیوه مخصوص به خود برای شما آماده می‌کند.

خبرهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را می‌توانید در پایگاه خبری گلونی بخوانید و در جریان اتفاقات و حواشی کشور باشید.

با پایگاه خبری گلونی به روز باشید.

پایان پیام

کد خبر : 43445 ساعت خبر : 0:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43445
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات