کدام استان‌ها داعش را جست‌وجو کردند

کدام استان‌ها داعش را جست‌وجو کردند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مردم استان کردستان بیشترین آمار مربوط به جست‌وجوی کلمه داعش را در میان استان‌های کشور داشته‌اند و مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در رده دوم و کاربران در استان ایلام در رده سوم این رتبه‌بندی هستند.
در میان شهرهای استان کردستان هم رده‌بندی به این صورت است: سقز، قروه، بانه و سنندج. مردم استان کردستان بیشترین ترکیبی را که جست‌وجو کرده‌اند ترکیب «جنایات داعش» بوده است.

کدام استان‌ها داعش را جست‌وجو کردند

همچنین مردم نکا بیشترین آمار جست‌وجو را در میان شهرهای کشور داشته‌اند. شهرهای بعدی نیز به ترتیب عبارتند از: سنندج، سمنان، ایلام، اردبیل،‌ ارومیه، کرمانشاه، بیرجند، خرم‌آباد، زنجان، همدان و تبریز.
آن چه که گوگل به ما می‌گوید تایید این واقعیت است که مردم ایران داعش را با ترکیب جنایات داعش جست‌وجو می‌کنند و چیزی جز کینه از آنها در دل ندارند.

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها[۷]) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

پایتخت، بزرگ‌ترین شهر و مرکز فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اداری ایران، شهر تهران است. ایران یک قدرت متوسط و منطقه‌ای مهمدر خاورمیانه است که به‌خاطر ذخایر بزرگ سوخت فسیلی‌اش که شامل بزرگترین میدان گاز طبیعی در جهان و چهارمین ذخایر نفتی بزرگ کشف و تأیید شده می‌شود، نفوذ و نقش قابل توجهی در امنیت بین‌المللی انرژی داشته و صنعت نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی در ایران پیشتاز است. همچنین ایران میراث فرهنگی غنی دارد که بخشی از آن به عنوان ۱۹ میراث جهانی در یونسکو ثبت شده‌است که به عنوان چهارمین رتبه در آسیا و ۱۲مین رتبه در جهان است. ایران به واسطهٔ قرار گرفتن در منطقهٔ میانی اوراسیا موقعیتی راهبردی دارد.

پایان پیام

کد خبر : 44254 ساعت خبر : 0:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44254
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات