فرزانه کابلی پایکوبان را ویژه بانوان اجرا می‌کند

فرزانه کابلی پرفورمنس “پای کوبان” را ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فرزانه کابلی علاوه بر بازی در تئاتر و سینما و طراحی حرکت، اجراهایی از حرکات موزون برای تماشاگران زن داشته است. پرفورمنس “پایکوبان” به طراحی و کارگردانی فرزانه کابلی ۳۰ تیرماه، ۱۹ مردادماه و ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۴ ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

این هنرمند ضمن بیان این موضوع که اعضای گروهش بیش از ۲۰ سال است که با او همکاری می‌کنند، گفت: هر ساله طی سه یا چهار اجرا حرکات موزون محلی، ملی و تلفیقی را برای خانم‌ها به روی صحنه می‌آورم. رقص‌های ملی ایرانی اصالت خودشان را دارند، اما گاهی با استفاده از ذهن خودم حرکات کلاسیک مدرن را هم به این رقص‌ها اضافه می‌کنم.

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه لباس‌های این پرفورمنس را خود طراحی کرده است، اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم به وسیله بانوان مملکتم این هنر را به جامعه بانوان نشان می‌دهم. کشور ما از نظر فولکلور بسیار غنی است و امکان آن وجود دارد تا تنوع موسیقی، لباس‌ و رقص در استان‌های مختلف را به تماشاچیان معرفی کرد.

کابلی در پایان عنوان کرد: هر چند که ساعت در نظر گرفته شده برای این پرفورمنس، در فصل تابستان چندان مناسب نیست و مخاطبان را متحمل دشواری‌هایی می‌کند، اما پیش فروش اجرای اول ما به پایان رسیده و علاقه‌مندان امکان تهیه بلیت دو روز باقی مانده را خواهند داشت.

دیدار قنبرزاده، لیلی قراچه‌داغی، یاسی ابراهیمی، تهمینه شهمیرنوری، هانیه گلستانی، سالومه مرتضوی، شب ناز شجایی، افرا بصیری، مونا سلیمانی، مهشاد مخبری، سارا لامعی، حوریه خواجوی، انیس نخعی، شیرین اصغر پور، ساناز جهانبخش، ستاره گلستانی، راضیه ده‌پایینی، مرجانه هوشمند، پارمیدا تاجیک، فرناز قربانی، الهه نور محمدیان، شاه پری حامی و آیدا مفتاحی در اجرای این اثر همکاری دارند.

رضا مهدی زاده طراح دکور، فرزانه کابلی طراح لباس، مدیر اجرایی مهری آسایش و دستیار این پرفورمنس دیدار قنبرزاده هستند.

پایان یپام

کد خبر : 47260 ساعت خبر : 1:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47260
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات