از ساخت جاده دسترسی به گهر جلوگیری کنید

از ساخت جاده دسترسی به گهر جلوگیری کنید

نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از ادامه ساخت جاده دسترسی الیگودرز به دریاچه گهر اظهار نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مجید کیان‌پور در نامه‌ای به معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، خواستار ورود ایشان برای جلوگیری از ساخت جاده دسترسی به دریاچه گهر از مسیر الیگودرز شد.

از ساخت جاده دسترسی به گهر جلوگیری کنید

متن نامه مجید کیان‌پور به شرح زیر است:

پیرو مذاکرات صورت گرفته در یک ماه گذشته در رابطه با دخل‌وتصرف‌های غیر قانونی در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه و دستور اکید جنابعالی مبنی بر پیگیری موضوع و جلوگیری از احداث جاده دسترسی غیر قانونی به دریاچه گهر، متاسفانه در سکوت مطلق سازمان محیط زیست استان لرستان، عده‌ای بدون تمکین از قانون، همچنان در حال دامن‌زدن به اقداماتی هستند که نه تنها باعث نادیده گرفتن جایگاه سازمان محیط زیست در مسائل زیست محیطی می‌شود، بلکه به آنه اجازه می دهد خودسرانه در وضعیت اقلیمی چنین مناطقی دخل و تصرف نمایند.

اینجانب ضمن اعتراض به رفتار سازمان محیط زیست استان لرستان در عدم برخورد قانونی با متخلفان، از جنابعالی تقاضا دارم دستور فرمایید به این موضوع رسیدگی ویژه شود. ضمن آنکه انتظار می رود به مدیران سازمان محیط زیست استان نیز تذکرات لازم داده شود.

تصویر نامه مهندس کیان‌پور

از ساخت جاده دسترسی به گهر جلوگیری کنید

پایان پیام

کد خبر : 45698 ساعت خبر : 0:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45698
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات