استعفای استاندار لرستان را رها کنید

استعفای استاندار لرستان را رها کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی انتشار تصاویر زیادی از نقشه‌هایی که در آنها مرزهای استان‌های لرستان و چهارمحال‌وبختیاری از بین رفته و اصفهان و خوزستان هم‌مرز شده بودند، سروصدای زیادی به‌پا کرد و عکس‌العمل مردم در فضای مجازی و رسانه‌ای را در پی داشت. مسئولان استانی در چهارمحال‌وبختیاری و لرستان هم در گفت‌وگوهایی این خبر را از اساس تکذیب کردند.

روز گذشته استاندار لرستان این حرکت را یک شیطنت رسانه‌ای و امروز هم مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان هم در نامه‌ای که تصویر آن را در زیر می‌بینید نسبت به این موضوع از وزارت کشور استعلام گرفت.

در جواب نامه خانم ناهید پرویزپورفرد، سید سعید جلالی مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور نامه‌ای که تصویر آنرا در زیر می‌بینید، به این دفتر ارسال کرد و هرگونه انتزاع، الحاق و یا تغییری در حدود سیاسی مورد اشاره را تکذیب کرد.

بعد از این نامه‌نگاری‌ها، سایت وزارت کشور هم نقشه‌ای را که در صفحه نخست این سایت تا امروز وجود داشت و در آن نیز مرزهای استان‌های لرستان و چهارمحال‌وبختیاری حذف شده بود و اصفهان با خوزستان هم‌مرز بودند را برداشت.

استعفای استاندار لرستان را رها کنید

هنوز نقشه‌های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که تقسیمات کشوری در آنها جعلی است و تاکنون کسی به این سوال جواب نداده است که چه کسانی و با چه سطح نفوذی توانسته‌اند این نقشه‌ها را در سایت وزارت کشور و دیگر وزارتخانه‌ها و حتی در پورتال استانداری لرستان منتشر کنند.

اما نکته مهم اینجاست که اگرچه اعتراض‌هایی که این روزها در فضای مجازی وجود دارد به حق است و شاید اگر این واکنش‌ها نبود موضوع به هم صورت مسکوت می‌ماند و احتمال داشت به سرنوشت مناطق جنوبی استان لرستان در مجاورت با خوزستان دچار می‌شد، ولی واقعیت این است که خواسته‌هایی مبنی بر استعفای استانداران این دو استان لرنشین و صرف انرژی بیش از حد برای این مسئله، دردی را دوا نمی‌کند. موضوع حالا روشن شده است و نامه‌های استانداری لرستان و جواب وزارت کشور جای هیچ شبهه‌ای باقی نگذاشته است.

پایان پیام

کد خبر : 45891 ساعت خبر : 7:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45891
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

یکبار در قبال ابشار شوی کوتاه امدیم بعد ضربش رو خوردیم باید وزارت کشور عذر خواهی رسمی بکنه بعد استانادر زمانی باید برکنار میشد که بیمارستان عشایر رو فروخت هرچند الان هم دیر نشده