بویی که داعش آن را برعهده نگرفت

بویی که داعش آن را برعهده نگرفت

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، این روزها مدام اخبار عجیب و غریبی در رسانه‌ها منتشر می‌شود و باعث تعجب هم‌وطنان می‌گردد. یکی از این خبرها، استشمام بوی نامطبوع در شهرخاشِ استان سیستان و بلوچستان بود که منجر به تجمع برخی از اهالی این شهر جلوی بیمارستان شد. خبرنگار ما هم که هرجا اسمی از بوی نامطبوع در میان است نامش می‌درخشد، به محل اعزام شده تا با مردم و ساکنین شهر در مورد علت و منشأ این بوی نامطبوع صحبت کند. گفتنی است خبرنگار ما تا کنون علت و منشأ ده‌ها بوی نامطبوع را کشف و رسوا کرده است.

بویی که داعش آن را برعهده نگرفت

پیرمردی که روی نیمکت پارک نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: امروز صبح همان‌طور که در حیاط خانه‌ام نشسته بودم، احساس کردم یک بوی عجیب و غریب به مشامم می‌رسد. اول خیال کردم زن آقا هوشنگ، همسایه‌مان، باز هم غذایش را سوزانده است، اما بعد از لحظاتی که شنیدم زن آقا هوشنگ به آقا هوشنگ می‌گوید: «هوشنگ این بوی بد از کجاست؟ نکند باز حمام نرفتی؟» فهمیدم که کار آن‌ها نیست. وقتی صدای همهمه از کوچه بلند شد به کوچه رفتم و فهمیدم داستان خیلی جدی است. تمام مردم محل بو را استشمام کرده بودند و زمانی که مطمئن شده بودند از طرف همسایه‌شان نیست به داخل کوچه آمده بودند. همه نگران و مضطرب با یکدیگر صحبت می‌کردند و از علت و منشأ بو می‌پرسیدند. بوی ناخوشایندی بود شبیه به بوی گورگرد. به همین دلیل بین اهالی شایعه شد عوامل داعش دست به اقدامات شیمیایی زده‌اند. اینجا بود که اوضاع به شدت ملتهب شد و خانواده‌ها بسیار نگران شدند. کم‌کم اهالی محل به بیمارستان امام خمینی مراجعه کردند و جلوی بیمارستان تجمع بزرگی صورت گرفت. ببینید این بو چه قدر نامطبوع بود که داعش هم مسئولیت آن را به عهده نگرفت.

بویی که داعش آن را برعهده نگرفت

خبرنگار ما همان‌طور که در کوچه‌ها و خیابان‌ها قدم می‌زد تا منشأ بوی نامطبوع را کشف و هم‌چون موارد قبلی وسط شهر رسوایش کند، ناگهان مشاهده کرد بوی عجیبی از سمت سطل‌های زباله به مشام می‌رسد. خبرنگار ما که در زباله‌گردی هم  تبحر خاصی داشت، پس از بررسی چند سطل زباله متوجه شد زباله‌های تر از زباله‌هایی خشک و حتا زباله‌های بیمارستانی تفکیک نشده است و این موضوع بوی نامطبوعی را در فضا منتشر می‌کند. خبرنگار ما خوشحال و مغرور از اینکه منشأ بوی نامطبوع را کشف کرده نزد ما آمد و درخواست حق ماموریت کرد. او حتا دو کامیون از زباله‌هایی تفکیک نشده را نیز با خود آورد تا ثابت کند علت را کشف کرده است.

هرچند خبرنگار شیرین عقل ما حق دارد و عدم تفکیک زباله‌ها در مبدأ باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود و این موضوع متاسفانه مشکل تمام شهرهای کشورمان به حساب می‌آید، اما پس از بررسی‌ها علت و منشأ بوی نامطبوع استشمام شده در خاش، یک کارخانه‌ی قیر در نزدیکی این شهر تشخیص داده شد.

گفتنی است خبرنگار ما در پایان این گزارش مدام از این سازمان به آن سازمان و از این اداره به آن اداره می‌رود تا ثابت کند حق با اوست. او حتا دو کامیون زباله‌اش را هم با خود می‌برد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 45147 ساعت خبر : 5:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45147
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات