تلاش آخانی برای انتخاب ابتکار

تلاش آخانی برای انتخاب ابتکار

به گزارش پایگاه خبری گلونی، چند روزی است که گروهی در تلگرام به راه افتاده است با عنوان «تغییر در محیط زیست» گردانندگان این گروه در پی جایگزینی به جای دکتر معصومه ابتکار در راس سازمان حفاظت محیط زیست هستند و مشخصا از دو نفر نیز حمایت می‌کنند.

نکته جالب در این گروه اما تبلیغ بیشتر برای ادامه کار دکتر ابتکار است. یعنی طرفداران تغییر ابتکار هر چه بیشتر تلاش می‌کنند که ابتکار نباشد تحلیل‌های گروه و مباحثه‌ها به سمت انتخاب مجدد ابتکار می‌رود.

نکته جالب‌تر این است که درصد زیادی از اعضای فعال گروه، مشکل محیط زیست را مشکلات ساختاری و بین‌بخشی می‌داند و تاکید دارند که این مشکلات به شخص اول سازمان مربوط نیستند. حتا دکتر آخانی در شرق می‌نویسد: « اگر از من بپرسند پیشنهاد شما برای جایگزینی خانم ابتکار کیست، به‌طور قطع پاسخ محکمی برای این سؤال ندارم.» البته دکتر آخانی صریحا تاکید می‌کند که مسئله‌اش با ابتکار شخصی نیست اما در همین نوشته می‌نویسد: « اگرچه تشکر خانم ابتکار و قول عمل به ٢٠ انتظار من امیدوارانه بود، ولی بعد از چهار سال می‌توانم بگویم آن انتظارات برآورده نشده است. شاید بتوانم بازهم سیاهه بلندی در مخالفت خود با ادامه ریاست خانم ابتکار بنویسم. اما فکر نمی‌کنم شخصی‌کردن یک مسئله مهم ملی کمکی به حل مسئله کند.» نکته‌ای که در نوشته دکتر آخانی هست نشان می‌دهد برخلاف آن چه ایشان می‌گویند مسئله، مسئله شخصی است. یعنی اگر رئیس سازمان بعدی به ۲۰ انتظار ایشان عمل نکنند و یا ۱۹ تای آن را تامین کنند باز هم دچار غیظ خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که دکتر روحانی چه کسی را برای ادامه راه انتخاب می‌کند و آیا به حرف گروه تلگرام تغییر در محیط زیست گوش می‌دهد یا خیر؟

پایان پیام

بخوانید: نظرسنجی هیتلری برای حذف ابتکار

کد خبر : 47017 ساعت خبر : 0:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47017
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات