خروج خودرو از جزیره قشم به سرزمین اصلی آزاد شد

خروج خودرو از جزیره قشم به سرزمین اصلی آزاد شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم از امروز تا پایان شهریور می‌توانند به مدت یک ماه در جاده‌های سراسر کشور رفت وآمد کنند.

خروج خودرو از جزیره قشم

حمیدرضا مومنی خاطرنشان کرد: ارائه معرفی‌نامه از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و داشتن کارت شهروندی برای صدور گذر موقت خودروهای پلاک قشم الزامی است. وی اضافه کرد: خودروهایی که از امتیاز خروج عیدانه استفاده کرده‌اند نیز می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند. برای تردد دائمی خودروهای پلاک قشم و کیش در استان به مصوبه دولت نیاز است.

 

 پیش از این در هفته جاری خروج خودرو از جزیره کیش به سرزمین اصلی به‌صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام‌شده بود.

مهدی اقبالی مدیرگمرک جزیره کیش بیان داشت: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی، پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های لازم توسط گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد.

مهدی اقبالی مقدم خروج خودرو بر اساس روال سابق و طبق قانون انجام می‌گیرد، تصریح کرد: طبق بخشنامه اعلام‌شده خروج خودروهای بالای دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی از جزیره ممنوع است و تنها خودروهای با حجم موتور دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی و پائین تر اجازه تردد خواهند داشت.

پایان پیام

کد خبر : 46995 ساعت خبر : 11:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46995
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات