ساندویچ کالباس و دفاع کارلوس کیروش

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، تیم ملی فوتبال کشورمان با اقتدار و بدون گل خورده به جام‌جهانی روسیه صعود کرد تا نام خود را در تاریخ این رشته به ثبت برساند. این روزها برای بسیاری از کارشناسان بین‌المللی فوتبال این سوال مطرح می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران چگونه و با چه تاکتیکی به این مهم دست یافته است. خبرنگار ما که خود در اطراف استادیوم آزادی ساندویچ کالباس می‌فروخت، نزد برخی از کارشناسان فوتبال رفته تا نظر آن‌ها در مورد علل گل نخوردن تیم ملی فوتبال ایران را جویا شود.

پیتر کارلوس ریوالدویی فَرد، کارشناس برزیلی فوتبال، در این مورد به خبرنگار ما گفت: تیم ملی فوتبال ایران از یک دفاع سیستماتیک استفاده می‌کند که در آن بازیکنان نقش چرخ‌دنده‌های این سیستم را دارند. فوتبال در کشور ایران جنبه‌های مختلفی دارد. به نظر من همان‌ قدر که سبک دفاع ایران، تعجب کارشناسان بین‌المللی فوتبال را به دنبال داشته، ساندویچ‌های کالباس اطراف استادیوم آزادی هم تعجب پزشکان بین‌المللی را به دنبال داشته است. همان‌طور که ما کارشناسان فوتبال از یکدیگر می‌پرسیم جنس دفاع تیم فوتبال ایران از چیست، پزشکان بین‌المللی هم مدام از یکدیگر می‌پرسند: جنس معده‌ی ایرانی‌ها چیست که با خوردن این ساندویچ‌ها آخ هم نمی‌گوید.

جاناتان استاتان کاتالان دان زادّان، کارشناس اسپانیایی فوتبال جهان، به خبرنگار ما گفت: راز این موفقیت را تنها می‌توان از کارلوس کیروش پرسید. تنها اوست که جواب تمام سوال‌های ما را می‌داند. چه تاکتیکی؟ چه سیستمی؟ چه برنامه‌ای؟ جواب این سوال‌ها را فقط کارلوس کیروش می‌داند. اما خداییش جواب اینکه جنس معده‌ی ایرانی‌ها از چیست را هیچ‌کس در جهان نمی‌داند. خدایی این ساندویچ‌های کالباس را چگونه درست می‌کنند؟ خبرنگار ما که از حرف‌های کارشناسان ناراحت شده بود، بی‌خیال گزارش شد و برای کاسبی به استادیوم آزادی رفت.

وقتی خبرنگار ما روی سکوهای استادیوم نشسته بود و بازی را تماشا می‌کرد، یک فرد معتاد کنار او نشست و مدام با لیزر برای بازیکنان تیم حریف ایجاد مزاحمت کرد. خبرنگار ما از فرد معتاد پرسید: این چه کاری است که می‌کنی؟ فرد معتاد جواب داد: هر روژ که تیم ملی فوتبال داره این لیژر رو می‌آرم می‌انداژم تو چشم باژیکن‌های حریف. اون‌ها هم نمی‌بینن و نمی‌تونن گل بژنن.

گفتنی است در پایان این گزارش علل گل نخوردن تیم ملی ایران و جنس دفاع کارلوس کیروش مشخص شد اما هم‌چنان تشخیص جنس معده‌ی ایرانی‌ها در هاله‌ای از ابهام است.

پایان پیام

 

کد خبر : 45062 ساعت خبر : 1:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45062
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات