نمایشگاه پدر، پسر، کولر و محصولات جانبی

پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر مجدراد: از برنامه پی‌نوشت رادیو جوان در پانزدهمین نمایشگاه پدر، پسر، کولر و محصولات جانبی واقع در محل نامعلوم نمایشگاه‌های بین‌‌‌المللی، حضور پیدا کردیم تا گزارشی مبسوط و گرماگیر در گیرودار جریانات پدر، پسر و کولر تهیه کنیم.

مظفر کول یخ‌چی مدیر اجرایی نمایشگاه پدر، پسر، کولر و محصولات جانبی در خصوص این نمایشگاه و دستاوردهای آن گفت: نمایشگاه در دو بخش اصلی آب هویج و آب هویج بستنی آماده خدمت‌رسانی به مردم گرمازده است. همانطور که شاهد هستید همکاران ما با تلاش فراوان شرایط حضور غرفه‌های تخصصی عرضه آبمیوه و بستنی را در نمایشگاه فراهم کردند. به طوری که بین هر دو غرفه‌ی فروش آب معدنی، چهار غرفه‌ عرضه‌ی آب هویج و آب هویج بستنی موجود است که به علت تمام شدن هویج فقط آب طالبی عرضه می‌کنند و با جمله حرص نخور ملون بخور از گرمای بدن بازدیدکنندگان می‌کاهند.

گفتنی است جمله «حرص نخور, ملون بخور» یکی از دستاوردهای عظیم نمایشگاه محسوب می‌شود. به طوری که در نظرسنجی‌ها و بازتابی که از مخاطبان نمایشگاه داشتیم ۷۰% از پدرانی که از نمایشگاه بازدید کردند در خانه پس از خاموش کردن کولر، اعضای خانواده را تک تک جمع کرده، تک تک در چشمان آنان زل زده و می‌گویند حرص نخور ملون بخور! به‌طوریکه اعضای خانواده پس از چندبار شنیدن این کلمه اتومات دسته جمعی به خوردن ملون می‌افتند.

مظفر کول یخ‌چی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور گسترده فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزش‌های رزمی در نمایشگاه اشاره داشت.
وی گفت: به عنوان مثال غرفه انجمن ورزش رزمی جوبیتسومیشی‌گان را بین غرفه‌های آب معدنی، آب هویج و آب هویج بستنی می‌بینید. این انجمن زحمت پدران را در منزل کم کرده است و با آموزش یک نوع لگد خاص خیالشان را از بابت مصرف بیش از حد کولر راحت می‌کند.
پایان پیام

کد خبر : 45710 ساعت خبر : 0:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45710
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات