نمایش همسر چینی، ویژه عکاسان اجرا می‌شود

نمایش همسر چینی، ویژه عکاسان اجرا می‌شود

نمایش «همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی و طراحی و کارگردانی مرجان قمری اجرای روز یکشنبه خود را به عکاسان تئاتر اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش همسر چینی، به نویسندگی رحمت امینی این بار پس از پانزده سال از اجرای دوم این اثر، توسط مرجان قمری بازیگر تئاتر، طراحی و کارگردانی شده‌است.

این نمایش اجرای روز یکشنبه، ۱۱تیرماه خود را به حضور عکاسان تئاتر اختصاص داده است.

نمایش کمدی همسر چینی، داستان یک زوج بازیگر دوره‌گرد است که این بار داستان همسر چینی را روایت و اجرا می‌کنند. این نمایش داستان بی‌وفایی همسرها به همدیگر در چین است، در خلال این داستان با مسائل و مشکلات این زوج بازیگر نیز روبرو می‌شویم.

نمایش همسر چینی، ویژه عکاسان اجرا می‌شود

در این نمایش محمد خوشبختیان و مینو نوبهاری بازی دارند. سایر عوامل این نمایش نیز عبارت‌اند از؛ شاهین رمضانی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، ستاره رنجبر طراح لباس، حمیدرضا غلام‌حسینی طراح حرکت، دزیره قریشی طراح پوستر، مهشید دهقانی منشی صحنه، سهیلا جوادی طراح گریم، عبدالله رنجبر عکاس و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

نمایش کمدی «همسر چینی» هرروز به جزء شنبه‌ها ساعت ۱۹ تا پایان تیرماه به مدت‌زمان ۴۵ دقیقه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر به روی صحنه می‌رود. لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت‌های این اثر به سایت تیوال یا گیشه‌ سالن خانه نمایش، مراجعه کنند.
نشانی خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر؛ میدان فردوسی،بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی، کوچه محمد آقا.
یادآور می‌شویم؛ گروه نمایش«همسر چینی» بدین‌وسیله از نماینده آن رسانه وزین- عکاس- جهت حضور در این نمایش دعوت به عمل می‌آورد.

پایان پیام

گزارش‌گر: سمیرامیس محمدی

 

کد خبر : 45549 ساعت خبر : 2:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات