نگی که نگفتی نو می‌شود

«نگی که نگفتی» برنامه‌ای با محوریت طنز که چند قسمت از پخش آن می‌گذرد، از هفته آینده با دکور و فضایی جدید به روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی برنامه، «نگی که نگفتی» که از این هفته به روی آنتن رفته است از هفته آینده  با دکور  و فضایی جدید از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی با اشاره به نحوه شکل‌گیری برنامه  «نگی که نگفتی» گفت: ما به دنبال ایجاد لحظاتی مفرح به شکل دیگر بودیم. در واقع قرار بود دمای مخاطب را که روزی پر از کار و خستگی را پشت سر گذاشته  و در ساعات پایانی روز به جمع خانواده‌اش بازگشته است پایین بیاوریم و دقایقی او را از حال و احوال روزانه‌اش جدا و با خود همراه کنیم.

او افزود: از سوی دیگر محتوا و نوع تغذیه‌ای که قرار است مخاطب شبانه را با ما همراه کند بسیار مهم و در برنامه سازی بسیار حیاتی است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا جدا از لحن و ساختار برای محتوای برنامه نیز نگاهی ویژه داشته باشیم تا مخاطبی که در این ساعت پرمخاطب تلویزیون که قطعا تمام شبکه های سیما برای آن تمهید ویژه دارند به ما اعتماد کرده و همراه با ضیافت ” نگی که نگفتی ” ها شده دست خالی نماند.

این تهیه کننده با اشاره به موضوعات مطرح شده در این برنامه بیان کرد: به مدت دوهفته با تشکیل اتاق فکری مسائل مختلف جامعه را برشمردیم و روی لحن پرداخت هریک از موضوعات از جمله تنبلی در جامعه ، نظم و ادبیات محاوره ای با نگاه شوخی  کار کردیم و در نهایت حاصل کار  را با تیم نویسنده مطرح کردیم تا مواد و سبد محتوایی برنامه در شان مخاطبان محترم شبکه دو سیما باشد.

احمدی با اشاره به مجری برنامه خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه به دنبال اجرایی خاص، خوش ریتم و جذاب بودیم که با خانم ژیلا صادقی صحبت کردیم. ایشان با توجه به ساختار برنامه استقبال کردند تا به لطف مدیران محترم شبکه دو هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا ایشان سکان اجرای برنامه را به دست بگیرند. همچنین کوروش معصومی به عنوان بازیگر طنز با ما همراه هستند تا در آیتم‌های طنز ما موضوعات برنامه را در ساختاری نمایشی اجرا کنند. مرتضی علی آبادی هم در بخش گزارش و گفت و گو با اهالی ورزش و هنر با ما همکاری دارند. به احتمال زیاد به زودی هنرمندان جدیدی نیز به جمع ما خواهند پیوست.

این تهیه کننده  ادامه داد: به زودی برنامه مسیر خود را پیدا خواهد کرد و روند برنامه در آیتم‌های نمایشی، اجرا و گزارش براساس خواسته مخاطب، ساختاری مشخص و معین پیدا خواهد کرد.

کارگردان برنامه «نگی که نگفتی» در پایان گفت: از هفته آینده تغیراتی در دکور و تیتراژ خواهیم داشت که حتما به استاتیک برنامه در نظر مخاطب خواهد افزود. همچنین با گذشت چند قسمت از برنامه، ویدئو و تصاویر بسیار زیبایی از سوی مخاطبان برنامه به کانال و صفحه اینستاگرام برنامه ارسال شده که گروه تدوین این روزها مشغول آماده سازی آن‌ها برای پخش هستند .

به گزارش ایسنا، برنامه «نگی که نگفتی» روزهای شنبه تا سه‌شنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ حوالی ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سایر عوامل برنامه عبارتند از: حامی سیما(مجری طرح)، امیر مکین(کارگردان هنری)، شهریار رحیمی(تدوین)، بهاره امینی(طراح دکور)، ایمان جمالی(مجری دکور)، میثم سوری(تصویربردار)، رامین اسدی(طراح لوگو)،مینا صمدی(امور رسانه).

پایان پیام

 

کد خبر : 47052 ساعت خبر : 10:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47052
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات