اعترافات جدید خواننده رپ

خواننده رپ دیروز با انتقال به دادسرای جنایی به تشریح جزئیات درگیری با ناپدری‌اش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صبح دیروز حمیدرضا ۲۴ ساله از بازداشتگاه پلیس آگاهی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و از سوی بازپرس جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت. پسر جوان در تشریح زندگی‌اش گفت: پدرم وقتی من بچه بودم با زن دیگری ازدواج کرد و مادرم از او طلاق گرفت. من تا پنج سال قبل با پدرم در ارتباط بودم و بعدازآن ارتباطم قطع شد. ۱۱ سال قبل مادرم با مردی که در آلمان فعالیت تجاری داشت آشنا شد و باهم ازدواج کردند. من و ناپدری‌ام باهم ارتباط خوبی داشتیم. باهم به باشگاه و رستوران می‌رفتیم . حتی چند روز قبل از مرگش، گوشی تلفن همراهش شکست و من برایش گوشی تلفن خریدم.

وی ادامه داد: ناپدری‌ام به خاطر اینکه در ایران کاری نداشت اغلب مواقع در خانه بود . او  و مادرم این اواخر باهم مشکل پیداکرده بودند. او مادرم را اذیت می‌کرد. بااینکه مادرم چیزی به من نمی‌گفت، می‌دانستم ناپدری‌ام او را کتک می‌زند. روز حادثه برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و گفت ؛ دوباره ناپدری‌ام ، مادرمان را کتک زده است. به خانه آن‌ها در شیخ بهایی رفتم تا با او صحبت کنم. باهم درگیر شدیم. با شدت گرفتن درگیری ، همسایه‌ها وارد خانه شده و ما را جدا کردند. من و مادرم از خانه بیرون آمدیم و همسایه ناپدری‌ام را به بیمارستان بردند. در این مدت مادرم به بیمارستان می‌رفت و مراقب او بود تا اینکه بعد از سه روز جان باخت. ما فکر کردیم براثر سکته مرده است اما وقتی دستگیر شدم، متوجه شدم علت مرگ ضربه‌مغزی بوده است. فکر می‌کنم در جریان درگیری سرش به‌جایی برخورد کرده است. من او را دوست داشتم و قصد قتل نداشتم.

متهم پس از تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شد. قرار است پزشکی قانونی علت دقیق مرگ را مشخص کند.

حمیدرضا که از خوانندگان سرشناس رپ است، دیروز به اتهام قتل ناپدری خود بازداشت شد. او متهم است چهار روز قبل ، با ناپدری‌اش در شیخ بهایی درگیر شده و او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده است.

پایان پیام

 

کد خبر : 51550 ساعت خبر : 5:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51550
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات