بیانیه وزارت ورزش درباره شجاعی و حاج‌صفی

بیانیه وزارت ورزش درباره شجاعی و حاج‌صفی

وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور دو بازیکن فوتبال مقابل رژیم اشغالگر قدس بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وزارت ورزش و جوانان در پی اخبار منتشره در مورد حضور دو ورزشکار ایرانی شاغل در یکی از تیم‌های اروپایی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروی کامل از آرمان‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام برای ترویج روحیه مبارزه و اسلامی علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

بیانیه وزارت ورزش درباره شجاعی و حاج‌صفی
قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین الملی یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده‌اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جـهانی تبـدیـل شده است.

در مورد اخیر هم وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش‌های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

همچنین مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه مدیر کل حراست این وزارتخانه درخصوص برخورد با ورزشکارانی که در ترکیب یک تیم اروپایی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کرده‌اند، گفت: آقای عباباف مطلب خود را به این شکل بیان نکرده و قطعا تصمیم گیری در مورد این دو بازیکن ملی پوش در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال بوده و آن هم منوط به بررسی تمام جوانب و شنیدن اظهارات این ملی پوشان است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان افزود: این اقدام در هرصورت محکوم است ولی تصمیم نهایی و مقتضی توسط فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان اتخاذ خواهد گردید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49240 ساعت خبر : 4:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49240
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات