تیراندازی با وینچستر در مشهد

تیراندازی با وینچستر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: به دنبال درگیری‌هایی که چند جوان از روزهای پیش داشته‌اند، ساعتی پیش طرف‌های مقابل اقدام به تیراندازی با وینچس‌تر در بلوار امامیه مشهد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سرهنگ محمد بوستانی، اظهار کرد: گویا چند جوان از روزهای پیش درگیری هایی را داشته اند که در نهایت طرف های مقابل این فرد را شناسایی کرده و ساعتی پیش در بلوار امامیه مشهد به سمت ماشین آنان با اسلحه وینچستر(ساچمه زن) تیراندازی می کنند.

وی افزود: یک نفر از افرادی که مورد تیراندازی واقع شده زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

بوستانی خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به تیراندازی کرده اند شناسایی شده و قطعا دستگیر می شوند.

وی اضافه کرد: افراد باید مشکلات خود را از طریق مراجع قانونی حل کنند زیرا اینگونه اقدامات شخصی مصداق مجرمانه و شرارت بوده و عواقب سنگینی در پی دارد.

تیراندازی با وینچستر در مشهد

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و صد و یکمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

شهر مشهد در حوزهٔ رودخانهٔ کشف‌رود و در دشت مشهد بین کوه‌های هزارمسجد و بینالود گسترده شده‌است. بیشینهٔ ارتفاع شهر مشهد ۱۱۵۰ متر و کمینهٔ آن ۹۵۰ متر است. شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستان‌ها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستان‌ها ۲۳ درجه زیر صفر است.

پایان پیام
منبع: ایسنا

کد خبر : 48480 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48480
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات