تکنیک‌های دفع زیرآب زنی

تکنیک‌های دفع زیرآب زنی

میرعلی سیدنقوی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: «طبق تحقیقی که در زمینه پدیده زیرآب‌زنی در کشور آمریکا انجام‌شده است که در آن حدود ده هزار نفر مورد پرسش قرار گرفته‌اند، مشخص شد از هر پنج نفر یک نفر پدیده زیرآب‌زنی را تجربه کرده است.»

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: اما به‌نظر می‌رسد فراگیری آن اینجا بیشتر است. این را همان روز اول ورود به محل کار تازه می‌بینید. با شما مثل غریبه‌ای که از سیاره ایکس آمده رفتار می‌شود انگار مأموریت سازمانی شما انقراض زمین است و حالا قرار است همکاران جدیدتان جلوی شما را بگیرند. شما تا یک‌ماه به‌عنوان مخاطب پیشفرض در نظر گرفته نمی‌شوید، جریان آزاد اطلاعات برای شما با اما و اگر روبروست حتی اگر سیستم‌های امنیتی به شما مجوز دسترسی به اطلاعات را بدهند، همکارانتان آن را از شما دریغ می‌کنند.

تکنیک‌های دفع زیرآب زنی

شما در جریان گروه‌های موازی قرار نمی‌گیرید برای همین بهتر است تحسین‌ها و انتقاداتتان را برای خودتان نگهدارید، این به نفعتان است. شناسایی کسانی که با یک لبخند در جمع آدم‌های عبوس به شما نزدیک می‌شوند، تحمل محیط را برایتان آسان‌تر می‌کند. زیاد به اتاق رئیس رفت‌وآمد نکنید این رفت‌وآمدها تنهاترتان می‌کند. مناسبت‌های خاص جایی که در آن کار می‌کنید را حفظ کنید، محض احتیاط همیشه یک کادو در کیفتان داشته‌باشید. از رسانه‌های اجتماعی سرکارتان استفاده نکنید، شما تازه‌کار هستید، چیزی که برای بقیه حل شده‌است برای شما هنوز در حد آزمون و خطاست. اگر به جشن‌ها دعوت نشدید خودتان را نبازید، رفتار صمیمانه داشته‌باشید، الگوهای ذهنی آنها را بشکنید، از خودتان بگویید. از اینکه چند فرزند دارید، بگذارید تابوی اینکه شما فرا زمینی هستید در ذهن آنها بشکند. با الگوهای آنها پیش بروید. گاهی همکارانتان را مهمان کنید اما نگذارید این تبدیل به عادت برای آنها بشود؛ ممکن است برخی این کار را باج دادن تلقی کنند پس در آن افراط نکنید. می‌بینید آنها کم‌کم شما را باور می‌کنند. تخصصتان را قبول می‌کنند و دیگر به چشم آنها یک ربات نیستید که قرار است جایشان را بگیرد و حالاشما بازمانده یک جریان نامیرای زیرآب زنی هستید…تبریک می‌گوییم!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 49892 ساعت خبر : 9:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49892
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات