خرم‌آباد شهر بدون پوستر نیست

خرم‌آباد شهر بدون پوستر نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به تازگی گفت‌وگویی منتشر شده است از جناب آقای شهردار خرم‌آباد مبنی بر بدون پوستر بودن شهر خرم‌آباد. در این گفت‌وگوی تلویزیونی آقای شهردار تاکید دارد که برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده تا در نهایت به این نقطه رسیده‌ایم که پوستر بر در و دیوار شهر نصب نشود.

اصولا یکی از الزامات ارایه گزارش رعایت صداقت است. آن هم در مورد چنین موضوعی که با یک گردش ساده در شهر قابل روشن شدن است. نه فقط در زمان انتخابات بلکه در تمام ایام سال در و دیوار شهر خرم‌آباد پر است از پوسترها و بنرهای مختلف.
در جهت تصدیق این ادعا گزارشی تهیه شده است از اماکن فرهنگی و میراث باستانی شهر نظیر سنگ نبشته، منار، گرداب سنگی و دیگر اماکن. یعنی واقعا آقای شهردار و آقای گزارش‌گر انتظار دارند روی این آثار هم پوستر و اطلاعیه چسبانده شود؟ پس حالا که نیست این امتیاز بزرگی برای خرم‌آباد محسوب می‌شود.

خرم‌آباد شهر بدون پوستر نیست

واقعیت اما چیز دیگری‌ست. خرم‌آباد هم مثل بسیاری از شهرهای دیگر دیوارهایی پر از آگهی و اطلاعیه دارد. اتفاقا در زمان انتخابات شورای شهر هم، آگهی‌ها بودند و چهره ناخوشایندی برای شهر ساختند.

شاید آقای شهردار این‌طور خواستند شهروندان محترم را در عمل انجام شده قرار دهند. بهرحال این هم یک استراتژی است. ای کاش واقعا مردم این اطلاعات ارایه شده را به شکل صد در صد و واقعی به همگان نشان دهند.

پایان پیام

کد خبر : 51378 ساعت خبر : 7:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51378
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات