داستان پدر فداکار و پسران حقوق‌بگیر

داستان پدر فداکار و پسران حقوق‌بگیر

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز روزی است که باید از یک مسئول یاد بگیریم که فرزندانش را دعوا کرد.

داستان از این قرار است که فرزندان او عضو شرکت‌هایی شده بودند که هر کسی نمی‌توانست عضو آنها بشود و عضویت آنها در آن شرکت به سبب رابطه خونی با پدر بوده است. پدر هم وقتی در رسانه‌ها می‌خواند که فرزندانش، عزیزانش، گل‌‌های باغ زندگی‌اش عضو آن شرکت بوده‌اند و حقوق می‌گرفته‌اند آنها را دعوا می‌کند. یعنی به رسانه‌ها می‌گوید: «شنیده‌ام یک پسر دیگرم عضو غیرموظف دوده‌صنعت است. تازه این را فهمیدم و کلی دعوایش کردم.»

داستان پدر فداکار و پسران حقوق‌بگیر

می‌بینید؟ پدر قاطع به ایشان می‌گویند که وقتی #می‌فهمد پسرش کار بدی کرده است کلی دعوایش کند. آفرین بر این پدر. حالا پسر هم می‌فهمد که زین پس اگر برود جایی حقوقی بگیرد پدر کلی دعوایش می‌کند!

این پدر نمونه در ادامه می‌گوید: «از پسرم سؤال کردم چطور رفتی؟ گفت یکی از همکلاسی‌هایش آنجا بوده و دعوت کرده که بیا در این کار مطالعاتی به ما کمک کن… او هم فکر نمی‌کرده که جایی که می‌رود اینها پیش بیاید. اگر فکر می‌کرده ماهی دو میلیون تومان این همه سروصدا دارد، حتما نمی‌رفت.»
اینجاست که پدر نمونه کمی از نمونه بودن فاصه می‌گیرد و طوری درباره دو میلیون تومان حقوق حرف می‌زند که انگار بچه‌های بقیه مردم هم به ماهی دو میلیون تومان حقوق دسترسی دارند. یکی نیست بگوید ای پدر نمونه که نماینده مجلس هم هستی آیا نمی‌دانی برخی به خاطر ۵۰۰ هزارتومان در این مملکت پشت میله‌های زندان هستند؟ چرا فکر می‌کنید حتما باید پای ۳ هزار میلیارد تومان در میان باشد که صدای کسی دربیاید؟

الان مردم و جامعه عوض شده‌اند و برای یک شاهی پول بادآورده هم سروصدا می‌کنند. حالا آیا پسران این پدر فداکار آن پول‌ها را برمی‌‌گردانند یا از به بعد قول می‌دهند پسران خوبی باشند؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

گفت‌وگو با وکیلی درباره حاشیه‌های فرزندانش

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 51663 ساعت خبر : 4:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51663
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات