داستان یک پشیمانی واقعی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه، دکتر امیرهوشنگ احسانی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: «بیش از ۷۰ درصد افرادی که تاتو می‌کنند، مدتی بعد پشیمان می‌شوند و تصمیم به پاک کردن آن می‌گیرند، اما نکته اینجاست که در موارد زیادی موفق به پاک کردن کامل نمی‌شوند و تاتو به شکلی قابل مشاهده باز هم روی پوستشان باقی می‌ماند و به همین دلیل است که معمولاً ما تاتو را پیشنهاد نمی‌کنیم مگر در موارد خیلی خاص مثلاً برای افرادی که بیماری پیسی دارند یا در قسمتی از ابرویشان شکستگی دارند.»

ظاهراً با فلسفه بدن خودم است هرکاری که بخواهم با آن می‌کنم نمی‌شود تا آخر عمر از داشتن تاتو راضی بمانید. تاتوریست‌ها هم خوب می‌دادند که این پشیمانی برمی‌گردد برای همین پیشنهادهایشان عجیب وقابل تأمل است، تاتو را جایی بزنید که دائم آن را نبینید، ظاهراً این قانون اول در تاتوهای طرحدار است. البته آن دوست عزیزی که به سبک مایکل اسکوفیلد در سریال فرار از زندان کل ۹۰ درصد بدنش را تاتو کرده از این قاعده مسثنی است، او چیزی برای از دست دادن ندارد، هرچند پشیمانی هم مشکلش را حل نمی‌کند قبل از پشیمانی به داشتن یک سـِت تازه از پوست انسان برای استتار آن حجم از تاتو نیازمند است.

تب تاتو این‌روزها آنقدر در فضای مجازی بالا گرفته که بعضی‌ها برای اثبات خودشان به دیگران حرف‌هایشان را به جای کاغذ روی پوست بدنشان چاپ می‌کنند، یعنی با همان فرمان می‌شود از سلسله داستان‌های تاتوی طرف یک رمان ۷ جلدی بیرون کشید. شما مجموعه‌ای از علاقه‌مندی‌ها، سخنان بزرگان؛ رقبا و شرکای عاطفی و هر داستان دنباله‌داری را می‌توانید روی این تاتوها دنبال کنید. آنجلیناجولی یکی از همین آدم‌ها بود که با تاتویش به مشکل برخورد وقتی با بردپیت ازدواج کرد مجبور شد اسم تاتوی همسر قبلی‌اش را پاک کند، ظاهراً باید بین برد پیت و یک تاتوی قدیمی یکی را انتخاب می‌کرد. امیدواریم مشکلش با بردپیت حل شود و برگردد سر خانه و زندگی‌اش مجبور نشود اسم برد پیت را هم از لیست تاتوهایش پاک کند. بالاخره این همه استفاده از لیزر برای پوست ضرر دارد!

پایان پیام

کد خبر : 51246 ساعت خبر : 9:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51246
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات