رمان پشت حصار را آنلاین بخرید

رمان پشت حصار را آنلاین بخرید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پشت حصار، اثری از محبوبه بهزاد‌فرشید است که انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر کرده است. این رمان، زندگی دخترهایی است که هیچ انتخابی در سرنوشت خود نداشتند. داستان، حکایت اتفاقاتی است پیرامون تنهایی و بی‌کسی دخترهایی که درفراموشخانه به فراموشی سپرده شدند.

انگیزه‌ نویسنده برای نوشتن رمان پشت حصار فاصله‌ای بود که بین بچه‌های پرورشگاه و آدم‌هایی که نگاه‌شان و قضاوت‌شان براساس بی‌اطلاعی بوده، وجود دارد؛ یعنی باز کردن درهای بسته‌ای که مانع ارتباط پشت حصاری‌ها با بیرون حصاری‌ها می‌شود.

او با حضور در خندوانه از این رمان گفت و از مردم خواست برای کمک به موسسه بهشت امام رضا (ع) این کتاب را خریداری کنند.

رمان پشت حصار را آنلاین بخرید

محبوبه بهزادفرشید با قلمی کاملاً زنانه رمان پشت حصار را در ۷۰ فصل نوشته است. «پشت حصار»، اثری از محبوبه بهزاد‌فرشید در ۴۸۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به‌بهای ۳۵ هزار تومان است که انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر کرده است.

بخشی از رمان پشت حصار : احساس خفگی می‌کردم. به دامن سیاه شب پناه بردم. تا آمدم روی تابِ کنار پنجره‌ی اتاق خانم فرساد بنشینم، چشمم به پیکر مچاله‌ی اسکویی افتاد. تنها گوشه‌ی حیاط نشسته بود و با بغل کردن زانوی غم، به بی‌انتها چشم دوخته بود.
آهسته صدایش کردم. ترش جواب داد: «چی می‌خوا…؟!»
نرمش زیادی به کلامم دادم: «اسکویی جون! ژانت گفت تو شکمت نی نی داری؟»
کنارش نشستم. تند و پرخاشگر گفت: «سوخت! تقصیر شما!» پلک چشمانش را چند بار محکم روی هم کوبید و دندان‌قروچه‌ای کرد.
چشمم که به شکمش افتاد، بی‌اختیار لرزیدم؛ دست دراز کردم و به برآمدگی شکمش کشیدم. ترسید، دستم را پس زد و تند پیرهنش را پایین کشید. انگار که بخواهد چیزی مثل جای یک سوختگی را مخفی کند. فکر کردم کلید قفل دهان او را یافته‌ام.

برای خرید کلیک کنید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49616 ساعت خبر : 8:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49616
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

چقدر موفقیت آمیز. آفرین

باید از این زنان در جامعه تقدیر کرد.