روحانی هم‌زمان چپ و راست را با هم چزانده است

روحانی هم‌زمان چپ و راست را با هم چزانده است

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز جمعه بیستم مرداد ماه است و ما در شرایط حساسی هستیم. هنرمندان و ورزشکاران مشغول حمایت از احسان حاج‌صفی و شجاعی هستند و دولت و فدراسیون فوتبال مشغول محروم کردن آنان.

در این شرایط ویژه، آقای نجفی به آسانی شهردار تهران شد. آن قدر آسان که برخی هنوز باور نکرده‌اند می‌شود این طوری هم شهردار انتخاب کرد. یعنی شهردار آن قدر راحت انتخاب شد که در سوئیس هم این طوری شهردار انتخاب نمی‌کنند و حتی در کویت که کویت است یک هفته طول می‌کشد تا شهردار انتخاب کنند. یعنی آن قدر باکلاس آقای نجفی را انتخاب کردند که بسیاری از مردم فکر می‌کنند سرکاری است!

در این شرایط مخصوص، آقای قالیباف مهم‌ترین مشکل آلودگی تهران را به گردن دولت انداخت و بعد از ۱۲ سال از شهرداری تهران رفت تا کسی از عملکردش درباره آلودگی هوا سوال نکند.

روحانی هم‌زمان چپ و راست را با هم چزانده است

در این فضای خاص سیاسی، آقای روحانی کابینه‌ای‌ معرفی کرده است که هم‌زمان هم چپ و هم راست با هم چزانده است! طوری که مردم می‌گویند درست است آقای میرسلیم ۴۰ سال است یک طور لباس می‌پوشد اما اگر رئیس‌جمهور می‌شد کابینه بهتری می‌چید!

در این جمعه دلگیر دلخوشی مردم ارزان شدن پیاز و واردات تخم‌مرغ است. در این شب تابستانی اگر دست کسی به مرغ نمی‌رسد به تخم‌مرغ می‌رسد. باید از آن روزی ترسید که تخم‌مرغ هم نباشد!
آن وقت باید تخم‌مرغ کدام حیوان را بخوریم؟
باقی بقایتان

 

پایان پیام

کد خبر : 50087 ساعت خبر : 8:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50087
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات