سیگار لاکچری‌ رسید

سیگار لاکچری‌ رسید

در تازه‌ترین خبر‌ها سیگارهایی که روکش طلا دارد و هر بسته آن حدود یک میلیون تومان قیمت دارد، وارد بازار شده‌اند و هر نخ آن بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان فروش می‌رود.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: هشتگ لاکچری دغدغه خیلی از ماست و برای آن حاضریم بهای زیادی بدهیم از تظاهر به‌چیزی که نیستیم تا هدر دادن ژن‌های خوب و کاردرست ثروتمان. بازی از همانجایی سخت شد که تصمیم گرفتیم سبک زندگیمان را به‌کل دنیا مخابره کنیم. دایره آدم‌هایی که ما را رصد می‌کردند هر روز وسیع‌تر می‌شد و برای پذیرایی از آن‌ها در صفحات وبمان باید حسابی مجهز می‌شدیم از آب‌معدنی‌های بسته‌ای هفتاد هزار تومان شروع کردیم به سیگار پاکتی یک میلیون رسیدیم. کانال‌های برندهای مختلف لباس برای فروش یک کمربند ۳۲ میلیون تومان قیمت می‌بُردیدند و من همیشه فکر می‌کردم چه‌کسی آنلاین این پول را خرج می‌کند. این قیمت‌ها را که می‌بنینی دود از کله‌ات بلند می‌شود ست ورزشی ۸ میلیون تومانی ساعت ۳۰۰ میلیون تومانی و حق عضویت ۱۰ میلیون تومنی برای اینکه ثابت کنید لاکچری هستید.

سیگار لاکچری‌ رسید

بین همه این قیمت‌های عجیب‌وغریب امثال من فقط به نوسان قیمت گوشت و مرغ فکر می‌کنند به اینکه پیاز کیلویی ۴۰۰۰ تومان را کجا دلشان بگذرانند. به قسط عقب‌افتاده وام مسکن و فیش برق و کولری که روشن‌کردن و نکردنش هر دو برایمان خرج دارد، یک‌طرف پای سلامتی در میان است و طرف دیگر حال جیبمان را بد می‌کند.

بین همه هشتگ‌های دنیا هشتگ لاکچری از همه عجیب‌تر است، انگار مال آدم فضایی‌هاست. آن‌هایی مثل ما زندگی نمی‌کنند. نمی‌توانیم این شیوه زندگی را به‌راحتی هضم کنیم خیلی که کار درست باشیم خودمان را متقاعد می‌کنیم برای پولشان زحمت کشیدند و حقشان است اما یک گوشه از قلبت همیشه مشکوک است، هرچقدر هم که حریم خصوصی باشد وقتی به فالوئرهای میلیونی طرف اضافه شدی، همه‌چیز فرق می‌کند. هشتگ لاکچری مال آنهایی‌است که دغدغه‌های دیگری دارند، پول خودشان است دلشان می‌خواهد با هر پاکت سیگار آتشش بزنند. قانع می‌شوم، وانمود می‌کنم که قانع شدم، درد کمتری دارد، شما به نمایش عمومی آنها دعوت شدید سعی کنید لااقل از آن لذت ببرید!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 48583 ساعت خبر : 0:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48583
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات